Andet multimedie
bentjuul 3670
cursor i Adobe's Raw Converter
Fra : TL

Dato : 28-05-06 17:10

Hej NG,

jeg bruger ovennvt. til at redigere mine raw-billeder. I lighed med PS, kan
man justere kurver og ved at holde cursoren over billedet, kan man se hvor
på kurven man er - det kræver dog at cursor'en er i "normal" tilstand (sort
pil).

Men jeg har på et tidspunkt skiftet til zoom-værktøjet og nu kan jeg ikke
vælge den "normale" pile-cursor.

Har prøvet "A" og alle andre bogstaver for at finde en shortcut til at få
"pilen" tilbage, men uden held.

Nogen der kan løfte sløret?

--
TL

www.lindkold.dk
Billig hjemmeside | Professionelt design | Lindkold Webdesign

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 28-05-06 22:09

TL skrev:

> Har prøvet "A" og alle andre bogstaver for at finde en shortcut
> til at få "pilen" tilbage, men uden held.
>
> Nogen der kan løfte sløret?

Tryk Ctrl-tasten ned. Den skifter til pipette-værktøjet.

--
Hilsen
Madsen

Fra : TL

Dato : 28-05-06 23:02

"Thomas G. Madsen" skrev i en meddelelse ...
:

> Tryk Ctrl-tasten ned. Den skifter til pipette-værktøjet.

Yes - der var den . Takker...

TL
--
www.lindkold.dk