Andet multimedie
bentjuul 3670
Flette 2 pdf-er sammen
Fra : Ukendt

Dato : 26-05-06 17:22

Hej gruppen

Jeg står en gang imellem i situation hvor det vil være smart at flette 2
pdf-er sammen sådan at at den ene vil være ulige sider i det nye dokument og
den anden lige sider. Kan lade det lade sig at gøre og hvordan, hvad for et
program skal jeg bruge?

MVH
Tomasz

Fra : Steen

Dato : 26-05-06 21:36

> [...]
og
> den anden lige sider. Kan lade det lade sig at gøre og hvordan, hvad for

Adobe's Acrobat 6 professionel (ikke readeren) er glimrende til den slags.

- Åben de to dokumenter i Acrobat 6
- vælg fanen "pages" ude til venstre på begge dokumenter
Herefter kan du bare trække siderne over som du har lyst til.

Du kan selvfølgelig også bare lave en nyt dokument med de sider, du henter
fra de to dokumenter.

Simpelt og enkelt.

Held og lykke
Steen

--
www.gral.dk
links for photoshop entutiaster

Fra : Ukendt

Dato : 26-05-06 22:12

"Steen" <s@mile.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Herefter kan du bare trække siderne over som du har lyst til.
>
> Du kan selvfølgelig også bare lave en nyt dokument med de sider, du henter

Hej Steen
Tak, ja det var det nemme del af opgave (jeg foretrækker at bruge Shift +
Ctrl + I), nu skal jeg have hjælp til at sortere. Vi har to dokumenter : 1
og 2, hver af dem har mange sider og så lever vi dokument "A"
- alle sider fra dokument 1 skal have ulige sidetal i dokument "A"
- alle sider fra dokument 2 skal have lige sidetal i dokument "A"

> Held og lykke

Tak, men hjælp mig lige med det sidste

MVH
Tomasz

Fra : Kent Østerskov

Dato : 02-06-06 22:11

Hej

Quite impossing et pluging til Acrobat does the trick
Jeg kan ikke lige huske hvad det koster men hvis du ikke vil ud og købe det
så send filerne til mig så skal jeg hurtig lave det for dig

hilsen

Carsten

Fra : Ukendt

Dato : 02-06-06 23:25

"Kent Østerskov" <c_g@notthis.mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det
> så send filerne til mig så skal jeg hurtig lave det for dig

Hej Kent
Tak for hjælpen
Jeg har lige hentet demo og har fundet funktionen (Shuffle even/odd)
Pragtfuld

MVH
Tomasz