Andet multimedie
skanning af billed og udprint ?
Fra : Michael

Dato : 12-05-06 11:40

Hejsa
jeg har skannet et billed ind på min pc i win xp media men hvor dan kan jeg
bestemme nogle nøjagtige størrelse af billedet der skal printes ud ?

xp har selv nogle forslag, men jeg kunne godt tænke mig at jeg selv kunne
skrive nogle mål på hvor stort billedet skal kunne være hvordan gør jeg det
?

Fra : emj

Dato : 12-05-06 12:54

Michael skrev:

>jeg har skannet et billed ind på min pc i win xp media men hvor dan kan jeg
>bestemme nogle nøjagtige størrelse af billedet der skal printes ud ?

Prøv at udskriv fra "Picassa"
Et program, som du alligevel ikke kan undvære og som kan hentes gratis
her
http://picasa.google.com/

Hilsen emj

Fra : Kurt Brixen

Dato : 27-05-06 07:55

On Fri, 12 May 2006 13:54:04 +0200, emj <emj@> wrote:

>Prøv at udskriv fra "Picassa"
>Et program, som du alligevel ikke kan undvære og som kan hentes gratis
>her
>http://picasa.google.com/

Godt tip! Det ser jo godt ud.

Kurt Brixen

Fra : Hanna Sibast

Dato : 26-05-06 18:25

Michael <michael@fjernvvs.dk> skrev:
> [...]
>kunne godt tænke mig at jeg selv kunne
>skrive nogle mål på hvor stort
>billedet skal kunne være hvordan gør jeg det
Det kan du på HP Imagezone