Andet multimedie
bentjuul 3670
Adobe updater igen
Fra : Hagar

Dato : 12-05-06 10:08

Hej i gruppen

For noget siden var der en der havde et link til hvordan man løste problemet
med Adobe Updater som kører på en dansk XP Pro. Jeg kan ikke finde dette
link, er der nogle af jer der kan være mig behjælpelig ?

Hagar

Fra : TL

Dato : 12-05-06 11:44

"Hagar" skrev i en meddelelse

> For noget siden var der en der havde et link til hvordan man løste
> problemet med Adobe Updater som kører på en dansk XP Pro. Jeg kan ikke
> finde dette link, er der nogle af jer der kan være mig behjælpelig ?

Du kan starte den via programmer - fælles filer - Adobe - Updater -
AdobeUpdater.exe

Ved ikke om det kan løses permanent på en dansk ver. af XP, men kan det må
andre meget gerne
sende en løsning?

TL
--
www.lindkold.dk
Billig hjemmeside | Professionelt design | Lindkold Webdesign

Fra : Hagar

Dato : 12-05-06 18:37

> [...]
> --
> www.lindkold.dk
> Billig hjemmeside | Professionelt design | Lindkold Webdesign

Jeg takker for hjælpen, jeg kunne bare ikke huske stien, jeg sad og kiggede
i dokument and settings
Den har kørt fast på min maskine i lange tider, men så fik jeg et program
der skulle kunne rydde op i diverse ubehagligheder, og der har denne del af
Photoshop så åbenbart været med

Hagar