Andet multimedie
bentjuul 3670
Fonten Flat Brush
Fra : Mette

Dato : 09-05-06 08:47

Hej gruppe,

Er der nogen der ved hvor på nettet jeg kan finde fonten Flat Brush?

På forhånd tak og
mvh
Mette
------
Outgoing messages.checked with Norton AV

Fra : Hagar

Dato : 09-05-06 10:21

"Mette" <aheindorff@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Mette
> ------
> Outgoing messages.checked with Norton AV

Hvis du bruger www.google.dk og søger efter "Flat Brush free download" så
vil du få en del hit, og der er, efter hvad jeg kan se, flere typer af Flat
Brush fonte.

Hagar

Fra : Mette

Dato : 09-05-06 11:00

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvis du bruger www.google.dk og søger efter "Flat Brush free download" så
> vil du få en del hit, og der er, efter hvad jeg kan se, flere typer af
> Flat Brush fonte.

Tak, det har jeg naturligvis gjort før jeg spurgte her. Langt de fleste af
disse hits kan ikke downloades gratis, når det kommer til stykket, det er
kun reklame-billedet af fonten man kan gemme. Eller er der noget jeg har
misforstået? Nå, men jeg leder videre.

Mette

Fra : mogens

Dato : 09-05-06 19:08

Hej Mette

På denne URL: [http://www.searchfreefonts.com/fonts/f13.htm] finder
man følgende link til "Flat Brush Normal":
[http://www.searchfreefonts.com/archive/zip/flatbn.zip]. Jeg ved ikke
lige om det er den variant du søger, men den var nu ikke så svær at
finde - google med ["Flat Brush" +free +download] og så tredie hit -
det det må være muligt at finde andre varianter ellers.

Hilsen Mogens

Fra : Mette

Dato : 10-05-06 22:20

"mogens" <langballe75@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hej Mogens,
Den URL du henviser til har jeg selv besøgt før jeg spurgte her (det burde
jeg selvfølgelig have nævnt . Problemet er at der tilsyneladende ikke er
nogen mulighed for gratis download. Hverken højre- eller venstreklik
downloader, men gemmer kun en genvej, respektivt billedet af fonten. Overalt
hvor jeg har søgt ser det ud til at være en betalings-font, og det dæmper
noget af min interesse. Det er lidt ærgerligt, for jeg havde den på min
gamle computer som standard og brugte den ofte, men den er ikke med på min
nuværende. Så jeg må finde en anden løsning.

Tak i hvert fald for dit svar.
mvh
Mette

Fra : mogens

Dato : 11-05-06 00:39

Hej igen Mette!

Jeg tror altså, at der må være noget i vejen på din computer. Hvis
jeg, på min, klikker på linket fra mit første svar, så downloader
jeg en zip-fil [flatbn.zip], og denne udpakket indeholder filen
[flatbn.ttf] der er bemeldte font i True-type-format.

Jeg har sågar prøvet at installere den og kan bekræfte at den
fungerer upåklageligt med kombinationer af Skrift-størrelserne
8-72pt, Fed, Kursiv, Understreget.

Filen udbydes iøvrigt som freeware på nævnte hjemmeside.

Måske er det din computers/browsers/firewalls sikkerheds-
indstillinger der forhindrer et download. Prøv at mingelere dem,
ellers kan jeg godt maile den under forudsætning af at overførslen
ikke bliver standset af et anti-virus-program hos udbyderen. Dette
har jeg faktisk oplevet med evident virus-fri vedhæftede filer.

Hilen Mogens.

Fra : Ricko.

Dato : 15-05-06 07:20

> [...]
> Mette
> ------
> Outgoing messages.checked with Norton AV

Har lagt dem jeg havde til dig i dk.binaer, under Til Mette
link.