Andet multimedie
bentjuul 3670
CS2 "Bridge Center"
Fra : Kajo

Dato : 01-05-06 15:03

Er der nogen der ved hvorfor "Bridge Center" mangler i foretrukne, når man
åbner Bridge.
Muligheden for at krydse "Bridge Center" af i indstillinger mangler også.
Arbejder på Mac OSX.

--
mvh kajo

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 01-05-06 15:53

Kajo skrev:

> Muligheden for at krydse "Bridge Center" af i indstillinger
> mangler også. Arbejder på Mac OSX.

Prøv at hælde Bridge 1.03 på igen.
<http://www.adobe.com/support/downloads/detail.jsp?ftpID=3125>.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Kajo

Dato : 01-05-06 17:54

"Thomas G. Madsen" skrev i en meddelelse news:e35ed3.2bs.1@tgm.dyndns.dk

> Prøv at hælde Bridge 1.03 på igen.
> <http://www.adobe.com/support/downloads/detail.jsp?ftpID=3125>.

Det vil jeg prøve, tak for svaret.

--
mvh kajo

Fra : Kajo

Dato : 03-05-06 22:46

> Prøv at hælde Bridge 1.03 på igen.
> <http://www.adobe.com/support/downloads/detail.jsp?ftpID=3125>.

Nu har jeg forsøgt dit forslag, det virkede desværre ikke.
Ender nok med en geninstallering af hele CS-pakken.

--
mvh kajo

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 04-05-06 21:07

Kajo skrev:

> Nu har jeg forsøgt dit forslag, det virkede desværre ikke.

Øv. Jeg havde engang problemet på min WinXP og dengang hjalp det
at geninstallere 1.03, så vidt jeg husker.

> Ender nok med en geninstallering af hele CS-pakken.

Har du prøvet at nulstille Bridge?

--
Hilsen
Madsen

Fra : Kajo

Dato : 04-05-06 23:35

"Thomas G. Madsen" skrev i en meddelelse news:e3dtua.2t4.1@tgm.dyndns.dk

> Har du prøvet at nulstille Bridge?

Nej - hvordan (Mac OSX)?

--
mvh kajo

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 05-05-06 15:00

Kajo skrev:

> Nej - hvordan (Mac OSX)?

Klik på ikonet, som starter Bridge og tryk derefter Æble + Alt +
Ctrl + Shift ned. Du skal trykke tasterne ned og holde dem nede
imens Bridge starter. Det skulle gerne give denne dialogboks:
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/adobe/bridge/nulstil.png>.

PS. Den genvej virker også på Photoshop, ImageReady, InDesign og
Illustrator. Illustrator kommer dog ikke med en dialogboks, men
bliver sat tilbage til standardindstillingen, hvis man holder de
taster nede under opstarten. De tre andre programmer, kommer med
en dialogboks, hvor man lige skal svare på, om man nu virkelig er
sikker.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Kajo

Dato : 05-05-06 15:46

"Thomas G. Madsen" skrev i en meddelelse news:e3fsqf.3co.1@tgm.dyndns.dk
> [...]
> taster nede under opstarten. De tre andre programmer, kommer med
> en dialogboks, hvor man lige skal svare på, om man nu virkelig er

Det vil jeg prøve på mandag.

--
mvh kajo