Andet multimedie
bentjuul 3670
Sketchup nu freeware
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 01-05-06 10:41

Hej Grafik folk,

Jeg synes lige jeg ville videregive oplysningen om at Google har
købt 3D-programmet Sketchup, som nu er freeware for private. Ret
sej geometriopbygning, så selv dummies som mig selv kan komme i
gang.

Se mere på http://sketchup.google.com/

mvh

Lars Thomsen Nielsen

Fra : Brian S

Dato : 02-05-06 21:22

Og det er dejligt, at den er på vej i en Mac-udgave, så grafik-foket
også kan være med

Fra : Brian S

Dato : 02-05-06 21:24

Og det er dejligt, at den er på vej i en Mac-udgave, så Grafik-folk
også kan være med

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 03-05-06 07:26

> Og det er dejligt, at den er på vej i en Mac-udgave, så
Grafik-folk
> også kan være med

LOL

Indrømmet at Mac garanteret er PC'ere overlegne mht. grafik, men
til gengæld kan de fleste af os som regel nøjes med at skrive
vores indlæg een gang

Lars

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 03-05-06 15:37

"Lars Thomsen Nielsen" <lars@EraseThisflexcom.dk> on onsdag 3. maj 2006 at
8:25 +0100 wrote:
>Indrømmet at Mac garanteret er PC'ere overlegne mht. grafik, men
>til gengæld kan de fleste af os som regel nøjes med at skrive
>vores indlæg een gang

Det er en særlig feature ved en Mac - den gentager det lige en ekstra gang
- princippet er at man forstår det bedre når man læser det to gange. Det
er også derfor der hører to manualer med til alle Mac-programmer

- ehhh, sidder sguda og mobber mig selv er mac-bruger på 14. år

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311