Andet multimedie
bentjuul 3670
Tilføje samme tekst til mange billeder
Fra : Thomas

Dato : 30-04-06 22:50

Jeg har en mængde billeder i jpeg format hvor jeg gerne vil have tilføjet
lidt tekst i nederste højre hjørne.

Jeg kan selvfølgelig hente billederne ind i psp og tilføje der men der er
mange billeder.

Kan det ikke gøres automatisk ?

Fra : emj

Dato : 01-05-06 09:49

Thomas skrev:

>Jeg kan selvfølgelig hente billederne ind i psp og tilføje der men der er
>mange billeder.
>
>Kan det ikke gøres automatisk ?

Ja, du kan da bare spille en scripts ind og så køre en batch på alle
billederne på en gang.
Hvorfor du vil ødelægge dine fotos med tekst?

Hilsen emj

Fra : hcma

Dato : 01-05-06 12:23

"Thomas" <hhk@kjkjk.jk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lidt tekst i nederste højre hjørne.
>
> Jeg kan selvfølgelig hente billederne ind i psp og tilføje der men der er

Di indspiller bare en Action og afspiller den på hele gøjemøjet.
Vejledning her.
http://www.hcma.dk/photoshop_action.htm
m v h
HC

Fra : emj

Dato : 01-05-06 13:08

hcma skrev:

>Di indspiller bare en Action og afspiller den på hele gøjemøjet.
>Vejledning her.
>http://www.hcma.dk/photoshop_action.htm

Nu var det bare PSP og ikke PS, manden havde.

Hilsen emj

Fra : hcma

Dato : 01-05-06 22:50

"emj" <emj@> skrev i en meddelelse

> Nu var det bare PSP og ikke PS, manden havde.
>
> Hilsen emj
øv, øv og atter øv (sorry - my mistake)
HC/-

Fra : emj

Dato : 02-05-06 01:02

hcma skrev:

>øv, øv og atter øv (sorry - my mistake)

Der er nu ikke den store forskel, blot hedder det scripts i PSP og der
er en glimrende beskrivelse af fremgangsmåden i PSP HJÆLP

Hilsen emj