Andet multimedie
Ændre farve i Indesign
Fra : Nick

Dato : 28-04-06 08:50

Hej I hjælpsomme,

Jeg vælger et objekt og får CMYK-skyderne frem, men hvordan vælger jeg
f.eks. en Pantonefarve med nummeret eller får felter frem til at indtaste
CMYK-værdierne direkte?

Tak for hjælpen - på forhånd

/Nick

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 28-04-06 09:37

"Nick" <in@your.dreams> skrev i en meddelelse
> Jeg vælger et objekt og får CMYK-skyderne frem, men hvordan vælger jeg
> f.eks. en Pantonefarve med nummeret eller får felter frem til at indtaste
> CMYK-værdierne direkte?

Når du laver en ny swatch, så kan du i colormode vælge en del farveskalaer -
heriblandt Pantone. Og vælger du CMYK, så har du mulighed for at indtaste
værdierne direkte.

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Nick

Dato : 28-04-06 10:55

".°o.O Thomas O.o°." skrev i en meddelelse...
> Når du laver en ny swatch, så kan du i colormode vælge en del
> farveskalaer - heriblandt Pantone. Og vælger du CMYK, så har du mulighed
> for at indtaste værdierne direkte.

Tak

Men jeg kan ikke få nogen swatch-liste frem

/Nick

Fra : RoJo

Dato : 28-04-06 11:12

On 28/04/06 11:55, in article 4451e6a9$0$176$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
"Nick" <in@your.dreams> wrote:

> Tak
>
> Men jeg kan ikke få nogen swatch-liste frem
>
> /Nick

Tryk F5... klik på ny... og dobbeltklik på farven... her kommer
valgmulighederne

Mvh RoJo