Andet multimedie
bentjuul 3670
skifte farve på en bil
Fra : Niels Bengaard

Dato : 20-04-06 15:00

Jeg har flere gange set nogen skifte farve på en bil, hvordan gør man det
selv, alternativt er der evt. nogen der kan hjælpe mig?

Niels

Fra : Hagar

Dato : 20-04-06 15:36

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har flere gange set nogen skifte farve på en bil, hvordan gør man det
> selv, alternativt er der evt. nogen der kan hjælpe mig?
>
> Niels

Du må da godt sende billedet til mig, og fortælle hvilken farve den skal
have, så skal jeg prøve.

Hagar

Fra : Niels Bengaard

Dato : 20-04-06 21:15

> Du må da godt sende billedet til mig, og fortælle hvilken farve den skal
> have, så skal jeg prøve.
>
> Hagar

Jeg sender nogle billeder, så må vi se om det lykkedes.

Niels

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 20-04-06 18:13

Niels Bengaard skrev:

> Jeg har flere gange set nogen skifte farve på en bil, hvordan
> gør man det selv, alternativt er der evt. nogen der kan hjælpe
> mig?

Hvilke programmer, har du adgang til?

--
Hilsen
Madsen

Fra : Niels Bengaard

Dato : 20-04-06 21:16

> Hvilke programmer, har du adgang til?
>
> --
> Hilsen
> Madsen

Jeg havde forestillet mig photoshop først og fremmest, evt. hvis man kunne
finde en guide et eller andet sted.

Niels

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 20-04-06 21:58

<http://groups.google.com/group/dk.edb.grafik/msg/ec6976069022d459>.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Kajo

Dato : 20-04-06 18:15

"Niels Bengaard" skrev i en meddelelse
> Jeg har flere gange set nogen skifte farve på en bil, hvordan gør man det
> selv, alternativt er der evt. nogen der kan hjælpe mig?

Photoshop - farvebalance, kunne være en mulighed

--
mvh kajo

Fra : Kasper Andersen

Dato : 29-04-06 09:08

> [...]
> Jeg har flere gange set nogen skifte farve på en bil, hvordan gør man det
> selv, alternativt er der evt. nogen der kan hjælpe mig?

Det er nu ret simpelt - Jeg bruger ikke altid selv denne metode, men den er
let at benytte sig af og kan også sagtens bruges til andre ting end lige
biler. http://www.photoshoplab.com/tutorial_Change-Your-Car-Color.html

mvh.
Kasper