Andet multimedie
Program der kan lave CDR fil til noget læs~
Fra : EUK

Dato : 18-04-06 07:31

Hej

Jeg har fået tilsendt en tekniskvejl. i *.CDR og vi har ikke Corel prog.
mere i firmaet...

Jeg har googlet .men fant ikke noget - Det må jo gerne være noget
freeware...

Jeg vil gerne have det til bmp, jpg ....

Mvh.

Esben

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 18-04-06 07:56

EUK wrote:

> Jeg har fået tilsendt en tekniskvejl. i *.CDR og vi har ikke Corel prog.
> mere i firmaet... Jeg har googlet .men fant ikke noget - Det må jo gerne være noget
> freeware... Jeg vil gerne have det til bmp, jpg ....

Prøv XnView. Det kan vist godt læse CDR. Til hjemmebrug er det freeware.
http://www.xnview.com/

--
Mvh. Lars

Fra : EUK

Dato : 18-04-06 08:15

Det er ellers et program der kan lidt af hvert... men jeg kan altså ikke få
den til at læse cdr filer...

Fra : Karsten Nielsen

Dato : 19-04-06 15:59

On Tue, 18 Apr 2006 09:14:35 +0200, "EUK" <e-v@tele2adsl.dk> wrote:

>Det er ellers et program der kan lidt af hvert... men jeg kan altså ikke få
>den til at læse cdr filer...
>"Lars Jørgensen" <no@email.invalid> skrev i en meddelelse

Hej

Paint Shop Pro kan åbne både cdr og cmx filer
Du kan dog ikke gemme filerne der skal du bruge CorelDraw eller
PhotoPaint

Paint Shop Pro er jo godt nok ikke et freeware. Men du kan bruge
programmet i 30 dage.
Men du kan kontakte mig så finder vi nok også ud af det..

Med venlig hilsen
Karsten nielsen