Andet multimedie
bentjuul 3670
et program som kan generere PDF filer!
Fra : Heureka

Dato : 16-04-06 23:10

Hejsa,

Jeg skal have sendt nogle billeder til udprint i fotokvalitet og har fået af
vide at billederne helst skal indleveres i en PDF fil. Jeg har forsøgt at
gemme billederne vha. Photoshop CS2 som ikke kan klare opgaven (underligt
da det jo er et Adobe produkt). Kender I til et program som kan klare
dette....helst freeware sæfølig!

Det ku' være rart hvis programmet er nemt at bruge og at det ikke
skalere/resampler mine billeder som jeg har finpudset til udprintningen....

Vh.
Thomas

Fra : RoJo

Dato : 17-04-06 09:24

On 17/04/06 0:10, in article 4442c0b3$0$184$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
"Heureka" <stoltzo@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
> Det ku' være rart hvis programmet er nemt at bruge og at det ikke
> skalere/resampler mine billeder som jeg har finpudset til udprintningen....

Jo, photoshop kan godt - File > save as > photoshop pdf

Mvh RoJo

Fra : Heureka

Dato : 17-04-06 12:36

Jeg må ha' stirret mig blind!

Tak for hjælpen allesammen

:)

Fra : N/A

Dato : 17-04-06 22:46

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 17-04-06 22:46

Heureka skriblede:
> har jeg ikke som mulighed :(

Dårlig ide (og ikke velset) at vedhæfte filer i
ikke binære grupper. Mange vil slet ikke se
dem da de bliver bortfiltreret på serverne.

--
Lars Fragstrup

Fra : mk

Dato : 17-04-06 10:50

"Heureka" <stoltzo@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det ku' være rart hvis programmet er nemt at bruge og at det ikke
> skalere/resampler mine billeder som jeg har finpudset til

http://www.pdfmachine.com/

mk

Fra : EUK

Dato : 18-04-06 07:25