Andet multimedie
bentjuul 3670
Visitkort "produktion" i InDesign CS2
Fra : claues

Dato : 14-04-06 18:28

Hej i gruppen..

Et spørgsmål..
Jeg sidder og skal til at lave nye visitkort til hele firmaet ( Offset
tryk fra PDF filer).. og leder derfor efter en form for
"automatisering" af processen..

Syntes at jeg hørte noget med at man kunne "brevflette" fra en
database med XMl filer.. men der er lige lidt lovlig langhåret for
mig, ligeledes mener jeg at Cacidi Systems har et plugin?? som kan
noget i denne stil , men det koster vist en halv bondegård

nogle der har nogle alternative ideer??

Forsat god Påske

Claues

Fra : Kurt Lund

Dato : 15-04-06 16:32

"claues" <claues@gmail.com> skrev:

> [...]
> mig, ligeledes mener jeg at Cacidi Systems har et plugin?? som kan
> noget i denne stil , men det koster vist en halv bondegård

ID CS2 kan sagtens bruge almindelige kommaseparerede filer til fletning, så
du behøver blande XML ind i det. Det er så vidt jeg husker tilgængeligt som
en af funktionerne i PageMakerpluginpakken.

--
Kurt Lund