Andet multimedie
Adobe bridge
Fra : Hagar

Dato : 14-04-06 11:45

Hej i gruppen

Jeg sidder ved en maskine hvor der er installeret Photoshop CS2 på, og
dermed også Adobe Bridge.
Jeg har så ved en tilfældighed åbnet job-listen, og her så jeg at min cpu
kørte med 100%, men da jeg så prøvede at lukke Bridge ned, så var forbruget
kun 2 - 4%. Hvad er det lige Bridge har gang i på maskinen ?
Jeg har på egen maskine et ældre program, Jasc Media Center. det viser også
indholdet på min maskine af billeder og lyd m.m, men det bruger slet ikke
samme ressourcer som Bridge, så det undre mig at Bridge skal bruge så meget.

Hagar

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 14-04-06 19:16

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke samme ressourcer som Bridge, så det undre mig at Bridge skal bruge så

Jeg tror Adobe Bridge bygger en cache op til filerne. Min bruger også meget
cpu kraft når den gør det. Bliver den ved med at stå så højt i joblisten,
eller falder den efter et stykke tid ?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern "NOMORESPAM" ved svar på e-mail.

Fra : Hagar

Dato : 14-04-06 19:25

> [...]
> meget cpu kraft når den gør det. Bliver den ved med at stå så højt i
> joblisten, eller falder den efter et stykke tid ?

Den står på max hele tiden mens bridge er kørende, og det er det der undre
mig, for den "kigger" jo bare hvad der er i mapperne, så hvad den aktivitet
skal til for, det ved jeg godt nok ikke.

Hagar