Andet multimedie
bentjuul 3670
hvor finder jeg KÆMPE billeder?
Fra : Brian Tingholm [7900~

Dato : 05-04-06 20:35

Hej Gruppe

Jeg skal bruge nogle store billeder til baggrund på plakater... men hvor
finder jeg dem?? jeg skal selvfølgelig nok aftale med ophavsrethaveren...
men googles 'store' billeder er slet ikke store nok... de skal printes i a3
format...

--
Mvh Brian Tingholm
mail: "fornavn" @menu-kort.dk

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 05-04-06 20:58

www.gettyimages.com
http://istockphoto.com
http://www.sxc.hu/

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Brian Tingholm [7900~

Dato : 06-04-06 05:58

> www.gettyimages.com
> http://istockphoto.com
> http://www.sxc.hu/
>
> --
> MVH Thomas

tak for hjælpen... hvis der findes noget knapt så proffesionelt tror jeg det
er nemmere at betale sig fra... kan se jeg skal give 3-4000 kr for dem
her... det er lige i den tunge ende af hvad jeg regnede med... kan det gøres
billigere ??

--
Mvh Brian Tingholm
mail: "fornavn" @menu-kort.dk

Fra : Erik Andersen

Dato : 06-04-06 09:37

> [...]
> det er nemmere at betale sig fra... kan se jeg skal give 3-4000 kr for dem
> her... det er lige i den tunge ende af hvad jeg regnede med... kan det

Hvad med www.e-billeder.dk

Mvh Erik

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 06-04-06 12:26

> [...]
> det er nemmere at betale sig fra... kan se jeg skal give 3-4000 kr for dem
> her... det er lige i den tunge ende af hvad jeg regnede med... kan det

Det kommer an på hvor du leder - der er ikke nogle billeder på istock der
koster så meget - de koster mellem 1 og 40 dollar pr. stk.

Fra : enrico

Dato : 06-04-06 11:36

Kender du det ret nye, danske billedbureau http://www.image2use.dk/

-enrico