Andet multimedie
Så kan I lære det, kan I!
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 04-04-06 21:08

Hej,

Jeg har godt nok vist tidligere nævnt Bert Monroy her i gruppen,
for sine glimragende Photoshop tutorials, men tjek også lige hans
hjemmeside på: <http://www.bertmonroy.com/>. Utroligt, at det
meste er lavet direkte i Photoshop.

PS. Siden er lidt langsom hos mig, men den er værd at vente på.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Karsten Jensen

Dato : 04-04-06 22:10

On Tue, 04 Apr 2006 22:07:31 +0200, "Thomas G. Madsen"
<nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

Flot.

Fra : Peter T.

Dato : 04-04-06 22:21

Thomas G. Madsen udviste en rettidig omhu og skrev:

> Jeg har godt nok vist tidligere nævnt Bert Monroy her i gruppen,
> for sine glimragende Photoshop tutorials, men tjek også lige hans
> [...]

Vildt.

--
Mvh. Peter T.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 04-04-06 22:38

Peter T. skrev:

> Vildt.

Så skulle du prøve at se de videoer, som også er vist på siden
(dem fra lynda.com). Jeg har aldrig set en bruge Photoshop på
den måde, som han gør.

Han er i øvrigt også eminent til at tilføje forskellige vejr-
effekter til billeder. Det er der også nogle eksempler på på
cd'erne fra lynda.com, men også på den nyeste podcast-episode
af Photoshop TV(*), hvor han laver en lille tutorial (det var
den episode, som mindede mig om ham, og som fik øjnene op for
hans hjemmeside).

(*) <http://www.photoshoptv.com/photoshoptv/photoshop-tv-episode-24-april-3-2006.html>.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Esben

Dato : 05-04-06 22:12

> [...]
> af Photoshop TV(*), hvor han laver en lille tutorial (det var
> den episode, som mindede mig om ham, og som fik øjnene op for

Imponerende - tricks som den måde han laver lynene på lærer man ikke på
politiskolen :)

Her er en anden walkthrough for en lignende type effekt:
http://www.kentbovin.dk/artikel%20making%20of%20DA%20VIII.htm

--
Esben

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 05-04-06 22:57

Esben skrev:

> Imponerende - tricks som den måde han laver lynene på lærer man
> ikke på politiskolen :)

Næppe :)

> Her er en anden walkthrough for en lignende type effekt:
> http://www.kentbovin.dk/artikel%20making%20of%20DA%20VIII.htm

Også en fin effekt ja.

--
Hilsen