Andet multimedie
bentjuul 3670
sjovt sammentræf!
Fra : Studio Smalbro

Dato : 04-04-06 13:27

Banedanmarks nye logo
http://www.railneteurope.com/img/logo_banedanmark.gif

Og kig så

http://vintage.artehouse.com/images/image/sizeC/SKU0000-07xx/0000-0778.jpg

Nåeeeh, men det er der sku aldrig nogen der opdager

Kh

Bjørn

Fra : per christoffersen

Dato : 04-04-06 14:01

"Studio Smalbro" <studio@smalbro.dk> skrev i en meddelelse
> Nåeeeh, men det er der sku aldrig nogen der opdager

Det er der nu nogen der har opdaget.
Faktisk fandt der en meget ophedet debat sted i designkredse om lige netop
dette, da logoet først blev præsenteret (dengang var det vidst til
Banestyrelsen). Sagen var den, at designerne bag (som vidst var nogen af de
store kanoner) åbent havde vedkendt sig den tætte reference, da de indsendte
konkurrenceforslaget. Dommerne valgte så forslaget alligevel, til stor
fortrydelse for mange som hellere havde set noget mere originalt.

Men det er så længe siden (over 10 år tror jeg), at det kan I unge mennesker
selvfølgelig ikke huske

/Per

Fra : Kurt Lund

Dato : 05-04-06 00:55

"per christoffersen" <pc@NIXcomonto.dk> skrev:

> Men det er så længe siden (over 10 år tror jeg), at det kan I unge
> mennesker selvfølgelig ikke huske

Tak.

--
Kurt Lund
Som er gammel nok til ikke at blive berørt af de nye regler om efterløn og