MSSQL2000 Newbie: Flytte databasen til hos~
Fra : Kim Kristianson

Dato : 26-04-06 08:06

Hej

Jeg har en sql database som jeg har arbejdet med hjemme - jeg bruger den
i.f.m. ASP.NET 2.0 og det fungerer fint.

Nu har jeg oprettet et såkaldt "udvikler-webhotel" hos Scannet og jeg kan
ikke finde ud af at flytte databasen til udbyderen. Man burde vist kunne
lave en mdf-fil ud fra databasen og så flytte den fil og importere den til
den nye server, som er den hostede server. Men hos Scannet siger de at jeg
skal flytte data ved hjælp af nogle scripts ? Mere kunne de ikke afsløre og
der står ikke noget på deres supportsider. Er der nogen her der kan hjælpe ?

Kim Kristianson