fodvorter
Fra : emi007

Dato : 26-04-06 19:25

er der nogen der gode erfaringer med fjernelse af fodvorter

jeg har prøvet i mere end ½ år at fjerne vodvorter på min søn 8 ÅR

vasket i brunsæbe og smurt med det fra aboteket 2 gange har vi fået frosset
den men den giver sig ikke

på for mange tak fe

Fra : Michael D Clarke

Dato : 26-04-06 20:20

klarlak til nejle. Det er bare noget som duer uanset hvor de sidder hen.
Skal males på og "friskes op" hver dag.

Fra : Noerlev

Dato : 26-04-06 20:43

> [...]
>
> jeg har prøvet i mere end ½ år at fjerne vodvorter på min søn 8 ÅR
>
> vasket i brunsæbe og smurt med det fra aboteket 2 gange har vi fået

Prøv at kigge her
http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/vorter.htm

Nørlev

Fra : 0h-paradis

Dato : 27-04-06 09:12

emi007 skrev:
> [...]
>
> jeg har prøvet i mere end ½ år at fjerne vodvorter på min søn 8 ÅR
>
> vasket i brunsæbe og smurt med det fra aboteket 2 gange har vi fået frosset

prøv det fra apoteket , den der ligner neglelak, eller neglelak eller
celluloselak.
Sørg for at det bliver smurt hver dag, når det begynder at lette i
siderne slibes de med fint sandpapir, uden det kommer til at bløde, hvis
de gør det vokser de.på et tidspunk når de slibes begynder den at rokke
og roden kan trækkes op, den ligner en mælkebøtte rod, lang og
kileformet. Sørg for at roden er helt oppe den sorte prik,der,der kan
godt blive et lille hul på ½ cm.(vær lge opmærksom på at det er
iltmangel der dræber roden, så man skal nok passe på gummistøver og
andet der kan give opløste fødder)
Min datters hånd var over broderet med vorter og hudlægen prøvede bl.a.
noget Amerikansk som var stærk som bare pokker, det virkede ikke. Til
sidst sagde han vi skulle prøve overstående, med Verocid eller hvad det
nu var det hed.
Jeg har selv fjernet mine med celluloselak
Husk at holde vorten forseglet, absolut ingen ilt.Brug meget lidt så det
kun er vorten der er lukket, ellers kan det komme til at svide lidt, når
der kommer nyt på

fra
Jørgen

Fra : Louise K..

Dato : 31-05-06 22:35

Gå i matas og spørg efter vortemælk. Det er et naturprodukt som er ret
effektivt. Desværre må vi matrialister ikke udtale os om noget som helst
ifølge den fine lovgivning vi har herhjemme. Søg på nettet efter info :)