Feriemave :O(
Fra : Connie Toft

Dato : 06-04-06 20:44

Vi har lige været på ferie i Thailand i 3 uger, hvor jeg igen igen,
måtte ligge mig pga total racermave og opkastning.
Jeg spiser Idoform og yougurt hver dag i ferien, undgår de fleste
skaldyr, har dog spist kæmperejer et par gange og det var ikke efter
dem, det gik galt.

Lidt træls at få ferien ødelagt. Det ville være skønt helt at undgå
det. Er der nogen der har et godt råd?

Connie

Fra : Workingmom

Dato : 06-04-06 21:35

Connie Toft skrev:
> [...]
> dem, det gik galt.
>
> Lidt træls at få ferien ødelagt. Det ville være skønt helt at undgå

Ja - hold dig fra drinks serveret i barer. Drik kun noget, der kommer ud
af en flaske, hvor du har set den blive åbnet.

Tine

Fra : Workingmom

Dato : 06-04-06 21:35

Connie Toft skrev:
> [...]
> dem, det gik galt.
>
> Lidt træls at få ferien ødelagt. Det ville være skønt helt at undgå

Frisk frugt er heller ikke en god ide.

Tine

Fra : 0h-paradis

Dato : 06-04-06 22:13

Connie Toft skrev:
> [...]
> dem, det gik galt.
>
> Lidt træls at få ferien ødelagt. Det ville være skønt helt at undgå

Ja bliv hjemme

Nå spøg tilside. Jeg bruger Acinil, hvis jeg døjer med maven. Det er
godt for for meget mavesyre, efter druk tur og opkastninger, men om det
virker på ferie mave vides ikke

fra
Jørgen

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 20-04-06 08:52

P.S Fjern dyret i min email ved mailsvar
"Connie Toft" <ct-hl@mail.dk> wrote in message
> [...]
> dem, det gik galt.
>
> Lidt træls at få ferien ødelagt. Det ville være skønt helt at undgå

Vi bruger at drikke en gammel dansk hver morgen når vi er på ferie, og ingen
af os har endnu haft racermave :)

Jacob