Trommehindebetændelse.
Fra : Marianne Kjær Munk

Dato : 03-04-06 20:15

Hej Gruppe

Jeg har gennem den sidste uge haft ondt i mine øre. Jeg var så hos min egen
læge i fredags og han fortalte mig at det var trommehindebetændelse. Jeg fik
ikke pencilin.

Nu er smerten ikke så voldsom men det trykker meget for ørene og jeg har
svært ved at hører.
Jeg er også blevet svimmel og kan ikke ret godt have hovedet ned af.

Er der andre der har prøvet det?
Hvor længe skal man regne med at det er sådan?

Hilsen Marianne

Fra : michael

Dato : 03-04-06 22:29

Du kan måske have fået hul på trommehinden, hvilket også kan give
problemer med balancen. Jeg har selv haft det et par gange og blev
faktisk kasseret på session pga det...

Kontakt en ørelæge hvis det varer ved. Det er jo eksperter på det område.

/michael