Urintests købes på apoteket?
Fra : Sven

Dato : 03-04-06 20:03

Hej.
Min søn ønsker at flytte hjem før hans behandlingsforløb er færdigt. Han har
været ude i lidt misbrug samt en hel del hashrygning, men har været clean i
8 uger nu. De bliver testet 2 gange ugentligt hvor han er nu. Herhjemme
ønsker vi fortsat at teste ham, for at se om han forbliver clean, men jeg
ved ikke hvor jeg kan købe udstyr til denne urintest. Fås det på apoteket?

Sven

Fra : Simpzon

Dato : 03-04-06 21:50

Det var noget af en tillid </ironi>

Hvis ikke apoteket har, kan du med held finde mange på eBay - der har jeg
alle mine (både cannabis-only, og multi-tests der tester for benzo, amf,
meth/mdma, heroin og cola)

Fra : Uffe Ravn

Dato : 03-04-06 22:21

Sven wrote:

> Herhjemme ønsker vi fortsat at teste ham, for at se om han
> forbliver clean, men jeg ved ikke hvor jeg kan købe udstyr til denne
> urintest. Fås det på apoteket?

Spørg din lokale SSPkonsulent, han ved hvor de købes.

I øvrigt har nogle kommuner misbrugskonsulenter ansat.

Mvh. Uffe Ravn