Ældre volvo penta motordele passer de fra ~
Fra : Bob \(-:

Dato : 12-05-06 17:45

Hej

Jeg er så uheldig da jeg skulle stille tænding på min
Volvo penta mb10a kunne jeg ikke dreje strømfordeleren
så den blev af monteret helt og sat i skruestikken smurt og smut med
olie og rustløsner, og forsøgt drejet på, men så skete det strømfordeleren
røg
på gulvet og det nederste af skrømfordeler der går ned i motoren revnet .
Øv og de er nok ikke helt billige , men jeg tænke på om det ikke kunne
tænkes at når det er en gammel motor om det ikke kan passe fra en gammel
bil fra volvo , da f.eks platiner og condenstator fik jeg ved vores
"Autodele mand" i nærheden som passede over fra en volvobil,

Der er et "Bosh nummer" på huset 0 231 109 015
ligger lige et billede i dk.binaer

Håber der nogle der ved det eller har nogle forslag , eller kender en der
ligger inde med en ...

Hilsen Robert

Fra : Claus Tersgov

Dato : 13-05-06 18:25

Bob (-: skrev:

> [...]
> fra en gammel bil fra volvo , da f.eks platiner og condenstator fik
> jeg ved vores "Autodele mand" i nærheden som passede over fra en

Der er ikke noget fra en bil, som passer. Så skal den være oldnordisk, da
din motor er på to cylindre og 15 hk, og det er mange år siden, at de har
siddet i en bil. Du må til volvo eller en autoelektriker.

Claus