Erstatning af Dana Plus instrumenter
Fra : Carsten Madsen

Dato : 27-04-06 22:24

Hej,

Mine gode gl. Dana Plus instrumenter er ved at være udskiftninge modne.
Desværre er instrumenthusene monteret direkte i skottet, hvilket gør at jeg
ikke umiddelbart kan udskifte dem med nogle af de mere modernede udgaver, da
disse oftes er firkantede.

Er der nogen der kan anbefale en instrument serie som kan erstatte disse
eller monteres i samme mål som Dana Plus instrumenterne?

Det drejer sig om Danalog (SL220) og Danalod (SL-110).

Alternativt høre jeg også gerne fra dig hvis du evt. skulle ligge inde med
disse instrumenter, evt. efter at have opdateret dem med en nyere instrument
serie og vil være instresseret sælge de garmle..

Mvh.
Carsten.

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 30-04-06 16:16

Det betyder vel ikke noget. Du skal bare finde nogle der passer i størrelse.
Næsten alle nye instrumenter er firkantede, men kræver runde huller. - som
du jo har ...

Bjarke