Gast(er) til sejlerferie i uge 32 (Limfjor~
Fra : henrik@bianca27.dk

Dato : 05-04-06 19:47

Hejsa

Ved ikke om dette er det rigtige forum, men jeg forsøger da det ikke
drejer sig om langturs sejlads.

Vi er to fyre på 26 og 29 der skal en tur til søs i uge 32 (begge
weekender inkl.)
Vi har løseligt planlagt turen til at gå fra Struer og ihvertfald til
Læsø.

Kunne du tænke dig et par afslappende dage på søen under lidt trange
forhold, så send mig en mail på henrik(snabala)bianca27.dk.

Krav:
Du skal kunne lide at sejle...eller have lyst at prøve det.
Vi forventer du tager aktiv deltagelse i de daglige rutiner ombord
(rengørring, madlavning mv.)
Du skal være afslappet og imødekommende.
Du skal være indstillet på begrænset privatliv og begrænset mængde
personlig bagage.
Du skal ikke gå helt i panik hvis der bliver serveret en Irish coffee
og dansk top *GG*
Det er ikke et krav at du har nogle sejlerfaringer, men du skal have
lyst til at få nogle.
Båden er røgfrit område (både inde og ude)

Båden vi sejler er en veludrustet Bianca 27 med 4 køjepladser, så
der er potentielt mulighed for to gastepladser. Du kan vælge nogle
dage eller hele ugen.

vh
Henrik, skipper (roligt, vi går i høj grad ind for anarki)
Rasmus (co-pilot)

PS. vi forbeholder og retten til suverent at udvælge gaster eller helt
droppe ideen med at tage gaster ombord (har aldrig gjort det før)