Interesse for AIS?
Fra : Ukendt

Dato : 02-04-06 00:26

For den lystsejler, der måtte være interesseret i emnet, er der i et
indlæg den engelsk-sprogede nyhedsgruppe henvist til vedlagte link,
som jeg synes er vældig interessant og informativt for "sådan nogle
som os" ... beklager, men der er på Engelsk ...
http://www.svsarah.com/Sarah/Upgrades/AIS.htm

--
Flemming Torp
'kun en tåbe frygter ikke haven'

Fra : Per Pedersen

Dato : 02-04-06 06:29

"Flemming Torp"
skrev > For den lystsejler, der måtte være interesseret i emnet, er der i et
> indlæg den engelsk-sprogede nyhedsgruppe henvist til vedlagte link, som
> jeg synes er vældig interessant og informativt for "sådan nogle som os"
> [...]

Hej

Her noget om emme på Tysk..................
Og man købe AIS her !
https://www.svb.de/cgi-bin/svb.pl?make=start_homepage&lge=&res=high&zbs=

Mvh. Per
Ma-Ry.
PS. Båden ryger i vandet på fredag

Fra : Gasten

Dato : 02-04-06 08:38

Og her er endnu mere om AIS, men på dansk: www.navicon.dk/

Gasten

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-06 10:58

"Gasten" <gasten@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Og her er endnu mere om AIS, men på dansk: www.navicon.dk/
>
> Gasten

Øhh, hvor er det lige man "trykker" for få andet end havnestof på
Dansk?

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-06 11:00

Jeg glemte at spørge, om der er nogen i denne nyhedsgruppe, der har
*personlige og konkrete erfaringer* med anvendelsen af AIS ... Hvis
ja, må vi høre om det?