Den danske Lods
Fra : Michael Thomsen

Dato : 14-03-06 15:08

Hejsa,

er der nogen af jer, der har en pdf udgave af "Lodsen", som er til at
læse, og som gider emaile den til mig (denmike hos gmail prik dk), eller
lægge den online et kort øjeblik?

Den der ligger på kms
(http://www2.kms.dk/kmsweb/danskelods/danskelods.nsf/vLookupAllFullBooksPrinted/PDFBook/$file/Lodsen.pdf)
er nærmest ulæselig - også når den hentes med Internet Explorer. Efter
nogle forsøg har jeg nemlig fundet ud af, at fx kort1 kun kan hentes når
jeg bruger IE!

//michael

--
Instead of email, use this: http://mtech.dk/thomsen/contact.php

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 15-03-06 09:57

Hej Michael,

Jeg har sendt dig en besked på den adresse som du angiver
nederst i dit indlæg.

Mvh/Harding

Harding E. Larsen

Fra : Lars

Dato : 15-03-06 14:16

Lykkedes det at få fat i den?
VH,
Lars

news.s6epiunqhrxo93@mtpc...

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 15-03-06 15:15

Hej Lars,

Ja, den kom ud i fin kondition på min PC incl. billeder.
Jeg har gemt den for fremsendelse til Michael.

Mvh/Harding

Fra : Lars

Dato : 15-03-06 20:09

Spøjst.
Har prøvet at hente den med både IE 6 og Firefox, både på en maskine, der
bruger Acrobat 6.0 Pro og viser PDF direkte i browseren og downloadet på en
anden maskine og åbnet den med en både A. Reader 7.0 og "neutral"
PDF-viewer, men POKKER om ikke al grafikken er kastet rundt med en skovl....
HM!
Lars

"Harding E. Larsen (slet 4FFVA)" <harding@4FFVAlarsen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:11424323470.347096746775815@dtext.news.tele.dk...

Fra : Michael Thomsen

Dato : 16-03-06 10:51

On Wed, 15 Mar 2006 20:08:39 +0100, Lars <kedelig@ofir.dk> wrote:

> [...]
> en anden maskine og åbnet den med en både A. Reader 7.0 og "neutral"
> PDF-viewer, men POKKER om ikke al grafikken er kastet rundt med en

Ok, så er det nok en anden Lars, der har været så venlig at lægge den
i min inbox :)

Jeg kan forwarde den til dig hvis du stadigvæk har problemer.
Den fylder lidt over 4 mb, virker din mail adresse?

//michael

--
Instead of email, use this: http://mtech.dk/thomsen/contact.php

Fra : Lars

Dato : 16-03-06 13:04

Ja, det gør den - og pænt ja tak!
Men mailadressen er sønderskudt af spam og lever mest på lånt tid.
Hvis du orker og hvis du har adgang til dk.binaer, vil jeg hellere hente den
derfra.
Lars #2

<kedelig@ofir.dk

Fra : Michael Thomsen

Dato : 17-03-06 10:07

On Thu, 16 Mar 2006 13:03:46 +0100, Lars <kedelig@ofir.dk> wrote:

> Ja, det gør den - og pænt ja tak!
> Men mailadressen er sønderskudt af spam og lever mest på lånt tid.
> Hvis du orker og hvis du har adgang til dk.binaer, vil jeg hellere hente
> den derfra.

dk.binær kan jeg ikke klare. Jeg har lagt den på nettet og sendt
linket til din email.

//michael

--
Instead of email, use this: http://mtech.dk/thomsen/contact.php

Fra : Michael Thomsen

Dato : 16-03-06 10:32

On Wed, 15 Mar 2006 14:16:06 +0100, Lars <kedelig@ofir.dk> wrote:

> Lykkedes det at få fat i den?
> VH,
> Lars

Tak til alle, jeg har fået Lars kopi, og den ser glimrende ud.
Jeg aner ikke hvorfor jeg ikke selv kunne hente noget der så ordentligt
ud.

//michael

--
Instead of email, use this: http://mtech.dk/thomsen/contact.php