Alternativ til MySQL Front
Fra : YJ

Dato : 08-04-06 00:57

Jeg søger et alternativ til MySQL Front, som er lige så brugervenligt, men
som kan håndtere større mængder data.

Det behøver ikke at være freeware.

Kender I nogle?

YJ

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 08-04-06 07:07

YJ skriblede:
> Jeg søger et alternativ til MySQL Front, som er lige så
> brugervenligt, men som kan håndtere større mængder data.
>
> Det behøver ikke at være freeware.
>
> Kender I nogle?

Hvis du nu lige tog et kik 2 dage tilbage i
gruppen, så ville du også have set:

Ellers kunne du jo google dig frem til et
resultat.

--
Lars Fragstrup

Fra : P.E. Nikolajsen

Dato : 09-04-06 09:24

prøv evt:

www.dbtools.com.br

Mvh
PE

Fra : YJ

Dato : 09-04-06 11:27

"P.E. Nikolajsen" <pen@akacia.dk> wrote in message
> prøv evt:
>
> www.dbtools.com.br

Den har jeg lige prøvet. Jeg bryder mig ikke så meget om at den partout
ønsker at efterligene EM for enhver pris.

Det er fjollet at man skal klikke sig igennem en server, ned igennem
databaserne, ned til tabellerbe og når man så vil se hvilke tbaeller der
findes skla man se oppe til højre, og bruge en del flere klik på at finde
data i dem.
Jeg kunne heller ikke få den til at gå til sidste række i sættet.

Jeg har også teste SQLyog, men den skalerer SLET ikke når der er en million
rækker i og man vil til sidste række.

Phpmyadmin er for langsom om kan ikke håndtere store mængder data.

MySQL Front 2.5 er super fed mht brugervenlighed, men den kan heller ikek
håndtere så mange rækker.

Tak for svarene

YJ

Fra : Geert Lund

Dato : 09-04-06 18:51

YJ wrote:

> Phpmyadmin er for langsom om kan ikke håndtere store mængder data.

Æh? Hvad mener du præcist med dette? Jeg har aldrig haft problemer med
phpMyAdmin og mange data i en tabel... Hvad er det du ikke kan få den til?

Geert Lund,
www.GLD.dk

Fra : YJ

Dato : 09-04-06 18:54

"Geert Lund" <glund-news@post.tele.dk> wrote in message

> Æh? Hvad mener du præcist med dette? Jeg har aldrig haft problemer med
> phpMyAdmin og mange data i en tabel... Hvad er det du ikke kan få den til?

Upload/download af store filer.

Og så er den jo en del langsommere end en desktop applikation og væsentligt
mindre robust.

YJ

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 20-04-06 12:17

"YJ" <sdf@dsf.sdf> wrote in

> Jeg søger et alternativ til MySQL Front, som er lige så brugervenligt,
> men som kan håndtere større mængder data.
>
> Det behøver ikke at være freeware.
>
> Kender I nogle?

Toad for MySql. Samme miljø som den "rigtige" Toad til Oracle.

www.quest.com

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk