SummaSummarum - alternativ kontoplan
Fra : anette@inloco.dk

Dato : 02-04-06 09:51

Hej Summa-brugere

Stones standardkontoplan er god men hvis man selv skal aflægge
årsregnskab i forbindelse med den udvidede selvangivelse, er der nogle
oplysninger, som ikke kan tages direkte fra bogføringen. Navnlig efter
at vi har fået de nye 27 punkter på selvangivelsens side 4. (Hmm...
03 til skatteministeren for pædagogisk indsats...)

Jeg har lavet en alternativ kontoplan, og hvis nogle af jer erfarne
Summabrugere har mod på at skifte, så kik på denne. Kommentarer til
opbygning og indhold modtages meget gerne.

http://franciskaner.dk/standardkontoplan%2006.zip

Med venlig hilsen

Anette Sand
http://franciskaner.dk
http://inloco.dk

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-06 21:36

[...]

Hej Anette
Kunne du ikke fortælle nærmere hvad ændringerne går ud på.
Jeg skimmede den lige igennem og uvidende som jeg er på regnskabssiden, kan
jeg ikke rigtigt se hvad der er los.
Men det er nok også fordi jeg først lige i går har fået min selvangivelse
ind af døren.

--
mvh Karsten Madsen
www.alsit.dk AlsKassen, Sig SummaSummarum til dit kasseapperat