Ark.onl.
Fra : Niels Nybo Jakobsen

Dato : 01-04-06 23:20

Som mindre duelig computer-bruger har jeg nu problemer med at komme på AO -
jeg har jo nok ikke fulgt med i alt det ny.
Det ser ud til, at der skal bruges andre programmer til at læse siderne.
Når jeg vil åbne en bog, skal jeg vælge hvilket program, jeg vil bruge (det
plejede at åbne automatisk tidligere).
Jeg har fundet ud af, at den reagerer på Java; men derefter skal jeg
indtaste email-adresse og adgangskode igen for at komme videre - og den
tager ikke imod en kopiering.

Er der noget, som jeg gør forkert?

med venlig hilsen
Niels Nybo Jakobsen

Fra : Inger Buchard

Dato : 01-04-06 23:38

Jeg tror, det kan betale sig at følge med på DisForum
http://dis-danmark.dk/forum/index.php. Per Agerbæk har lavet en AO-support i
'Programproblemer'

Du kan læse indlæggene om AO - der er en del tråde. Per Agerbæk ber folk om
at samle spørgsmålene i den tråd, han har oprettet til formålet. Vil du
skrive, skal du skaffe dig en bruger-ID.

Inger

Lige lidt førstehjælp inden:
hent servicepack 2
gå ind på www.arkivalieonline.dk UDEN -r-
Giv programmet tid til at downloade det nævnte java-program
Indtast indlogningsoplysningerne, når du bliver bedt om det
Glæd dig - det nye design er meget mere brugervenligt.

Fra : Niels Nybo Jakobsen

Dato : 05-04-06 12:55

Tak til Inger for svar. Jeg har forsøgt at svare direkte; men min outlook
nægter at kendes ved din adresse!!!
Jeg tror, at mine "problemer" er af en lidt anden natur.

Måske har det noget at gøre med styresystemet (W2000); jeg har skrevet til
AO og håber da at få et svar.

Men under alle omstændigheder bør jeg følge dit råd om at følge bedre med på
dis-danmark!

mvh

Niels Nybo Jakobsen