skilt til døren
Fra : bettina jespersen

Dato : 01-04-06 22:20

hej

jeg er på jagt efter de der trekantede skilte man sætter på døren som man så
skriver på hvor mange dyr man har.
men jeg kan sørme ikke huske hvor det er man kan købe dem
er der nogen af jer der kan hjælpe?

hilsen bettina

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 02-04-06 08:59

Hej Bettina

Tænker du de små mærker "levende dyr i hjemmet" ?
dem kan du få på Inges Kattehjem og hos Dyrefondet

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-06 09:30

"bettina jespersen" <hauge@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så skriver på hvor mange dyr man har.
> men jeg kan sørme ikke huske hvor det er man kan købe dem

Hej Betina

Jeg har et lignende skilt, det er blot aflangt. Det har jeg fået i Dyrenes
Butik i Århus, som ejes af Dansk Dyreværn.
Men ellers, som andre har foreslået, Inges Kattehjem, Måske Dansk Dyreværn
osv

Louise

Fra : Alice

Dato : 02-04-06 11:27

Hej Bettina.

Jeg fik de skilte fra Royal Canin, da jeg blev medlem af deres opdrætter
klub - Måske man bare kan skrive til dem, og høre ???

KH
Alice

Fra : Ronnie Tarkas

Dato : 02-04-06 13:52

On Sat, 1 Apr 2006 23:19:43 +0200, "bettina jespersen"
<hauge@vip.cybercity.dk> wrote:

jeg købte mit hos dyreklinikken... mener det kostede 20 kr eller noget
i den retning...

købte osse et skilt på en kræmmermarked, hvori det står:

"ADVARSEL!
Fritgående katte.
Ved møde med kattene, læg dem på maven og afvent hjælp.
Hvis hjælp ikke kommer, HELD OG LYKKE!"

Kan love dig at postbudet har fået sig et godt grin!
RT

Fra : Denise

Dato : 02-04-06 20:15

Ronnie Tarkas wrote:
> [...]
> Hvis hjælp ikke kommer, HELD OG LYKKE!"
>
> Kan love dig at postbudet har fået sig et godt grin!

Ha ha, herligt skilt

--
Hilsen Denise
www.katteinfo.dk

Fra : bettina jespersen

Dato : 02-04-06 20:16

hej alle sammen tak for de gode råd.
jeg troede man kunne købe nogen der var beregnet til at kunne skrive antal
dyr på man har i husstanden.
men jeg får fat i nogen af dem med "levende dyr i hjemmet" og så skriver jeg
bare selv antal på.
har snakket med en brandmand i weekenden og han siger det er en god ide at
skrive hvor mange, for hvis de kun tror der er et, så bliver de overrasket
over at møde nummer to, for så ved de ikke hvor mange de ellers kan forvente
at møde.

mange tak for hjælpen

hilsen bettina

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-06 20:51

> [...]
> skrive hvor mange, for hvis de kun tror der er et, så bliver de overrasket
> over at møde nummer to, for så ved de ikke hvor mange de ellers kan

Hej igen'

Du kan få nogle der er beregnede til at skrive antal på. Mit har jeg
anskaffet hos Dansk Dyreværn i Prhus, prøv at ringe til dem, kan være de vil
sende nogle til dig.
Det jeg har, har plads afsat til både hund og kat..
Du kan finde deres numemr på www.ddaa.dk

MVH Louise

Fra : Kate

Dato : 05-04-06 20:29

"bettina jespersen" <hauge@vip.cybercity.dk> wrote in

> har snakket med en brandmand i weekenden og han siger det er en
> god ide at skrive hvor mange, for hvis de kun tror der er et, så
> bliver de overrasket over at møde nummer to,

Faktsi havde jeg på døren til min gamle lejlighede skrevet på skiltet
"3 katte og 3 kaniner" da min nabo så det var hun ved at falde om
men det var jo hvad jeg havde på det tidspunkt

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.dk
Ved privat svar fjern spamme.