Hvorfor vælger FP 2000 det sidste css, når~
Fra : jnm

Dato : 01-04-06 16:04

Jeg bruger FrontPage 2000.

Jeg har lavet et site, hvor jeg gerne vil kunne styre udskrifterne, således
de bliver mere læselige.
Derfor har jeg to CSS som følger:
<link href="main.css" rel="stylesheet" type="text/css" />
<link href="print.css" rel="stylesheet" type="text/css" media="print"/>

Det virker fint. I browseren vises med main.css og udskriften styres af
print.css. Jeg burde være glad???, men når jeg vil redigere i Frontpage, er
det print.css der vises på redigeringsskærmen.

Hvor har jegf kvajet mig, eller hvad gør I andre med samme problem??
På forhånd tak
Jørgen