Folkeminder på DVD
Fra : Ukendt

Dato : 01-04-06 10:03

Dansk Folkemindesamling skriver i en pressemeddelelse, at det store projekt
med indsamling af erindringer nu er afsluttet. Alle personer født før 1930
har nu afleveret deres memoirer og disse vil blive gjort tilgængelige i en
box med 15 DVD'er, som kan købes i Folkemindesamlinges kiosk til
introduktionsprisen, som - i dagens anledning - er sat til 99 kr.
--
Venlig hilsen
Kurt ranslirpA

Fra : Jørgen Nygaard Siig

Dato : 01-04-06 10:37

Sikken et flot efternavn..... især stavet bagfra

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 01-04-06 15:05

> [...]
> projekt
> med indsamling af erindringer nu er afsluttet. > Venlig hilsen
-----------------
Og hvor kan man så læse om det?
Flemming.

Fra : Martin Henriksen

Dato : 01-04-06 16:05

"Flemming Svendsen" <zeus2@mailSLETMIG.dk> skrev i en meddelelse

> "Kurt Hansen" <kurt-snabela-towle.dk> skrev i en meddelelse
> -----------------
> Og hvor kan man så læse om det?
> Flemming.

Sidste nummer af Aprilsposten

Med venlig hilsen
Martin Henriksen
Albertslund

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 01-04-06 18:02

> Sidste nummer af Aprilsposten
>
> Med venlig hilsen
> Martin Henriksen
> Albertslund
-----------------------------
Hmmmm, jeg har set morsommere aprilsnarer.
Idag f.ex at Uffe Ellemann skulle være konverteret til muslim. (Xtra bladet)

Forøvrigt kan man idag - inden klokken 18:00 - henvende sig ved
storebæltsbroens kontor og blive skrevet op til et fiskekort for
sæsonen - - - fra højbroen . . .
De hurtige kan nå det enddnu.
Flemming.

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-06 23:39

> [...]
>
> Forøvrigt kan man idag - inden klokken 18:00 - henvende sig ved
> storebæltsbroens kontor og blive skrevet op til et fiskekort for

Hmm, jeg plejer nu i det hele taget at skraldgrine af reservesprøjten året
rundt

Mvh. Finn
http://www2.tribalpages.com/tribe/browse?userid=orupgade7&rand=938021002

Fra : Jytte Frank Dekov

Dato : 02-04-06 00:07

Ifølge Politiken lørdag, har Meat Guard oprettet en fødevarekontrol-service,
man kan få checket sit kødpålæg for bakterier ved at scanne en skive f.eks.
rullepølse og sende scanningen til Meat Control, det er gratis i 1 måned.
Følg anvisningerne på www.politiken.dk/meatguard
VH Jytte Loofslirpa

Fra : Inger Eik

Dato : 03-04-06 09:26

"Flemming Svendsen" <zeus2@mailSLETMIG.dk> skrev i melding

> Hmmmm, jeg har set morsommere aprilsnarer.
> Idag f.ex at Uffe Ellemann skulle være konverteret til muslim. (Xtra
> bladet)

Den der ser visst ut til å være internasjonal. Her i Norge hadde en avis den
samme spøk om FRP-lederen Karl I Hagen.

mvh
Inger