NU er det NOK om de der tegninger og Islam~
Fra : Ulrich Valera

Dato : 01-04-06 00:13

I lang tid har politiske emner udelukkende handlet om de der tegninger
og Islam.

I det lange løb vil ikke meget være ændret.
Der vil komme en normalisering og vi vil atter få nok at gøre med at
betale verdens højeste moms og skat.

Mens politiske diskussioner - også i gruppen dk.politik - har været helt
opslugt af muslimdebatten, er mange andre vigtige emner blevet groft
forsømt.

I den yderst veldokumenterede TV udsendelse "Den hårdeste dom" i
"Dokumentaren" sidste uge, blev det bevist, at masser af mænd hensidder
i danske fængsler, uskyldigt dømte, fordi sagsbehandlere og
plejeforældre har truet og straffet børn til at sige, at de er blevet
krænkede af deres far eller andre.

Eksempelvis tog man grundigt fat på Farsø Kommune, hvor mange mænd er
blevet uskyldigt fængslet og hvor udsendelsen viste, at aggressive
sagsbehandlere som Anne Lyngså og Birgitte Høj Sørensen samt nogle af
kommunens plejemødre har truet og straffet børn til at lyve om, at de
skulle have været udsat for krænkelser af deres fædre.

Børnene har haft det skidt med alle løgnene og er nu selv gået til
politiet og har tilstået, at de løj, fordi de blev truet til det og at
fædrene aldrig har krænket dem.

Årsagen til børnenes politianmeldelse er, at en far har hængt sig selv i
fængselscellen i Herstedvester efter flere års indespærring med mange
tæsk af medfanger.

Han havde mange gange forsøgt at få sin sag genbehandlet, fordi han jo
var uskyldig.

Motivet til at true og straffe børn til at sige den slags er, at der
opnås flere bevillinger - "Vi har jo mange sager" -
og for plejemødrenes vedkommende, at hvis børnene kan blive på
lystgården, giver det jo 20.000 kr pr. måned pr. barn.
- I et tilfælde var det 4 børn ad gangen.

Det er så mange penge, at justitsmord bliver profitabelt!

Mænds retssikkerhed i DK er nu helt væk -
Enhver mand kan nårsomhelst risikere at blive anholdt kl. 3 om natten og
derefter først komme hjem 10 år efter.

Tænk lige over, hvis det var dig selv!

Det ville formentlig forstyrre dine planer noget -

Hvis sagsbehandlerne i Farsø eller alle andre steder kan true et barn
til at sige noget dårligt om dig, er det sket.

Der behøver IKKE at være beviser af nogen som helst art -

Og at du nægter dig skyldig under hele sagen, fordi du faktisk ER
uskyldig og måske aldrig har set barnet, er helt uden betydning!
Du får 10 år i Herstedvester Statsfængsel - sammen med alle de andre!

Denne form for rettergang er så horribel, at vi skal helt tilbage til
Middelalderens heksebrændinger for at finde noget lige så tåbeligt og
uretfærdigt.

Retstilstanden er resultatet af, at kvinderne nu har overtaget magten i
det danske samfund -
Derfor har mænd ikke længere hunds ret og behandles som påvist også
derefter.

Men som bekendt ligger man, som man har redt -

Mænd er efterhånden blevet så fimrede, skvattede og usikre, at de er
nemme ofre for alle bitchene på offentlige kontorer.

"Familie"forvaltningernes kontorer beskæftiger i dag kun kvinder, der
lærer mødre og børn, hvordan de IKKE skal respektere mænd, som helst
skal ud af hjemmet.
Derfor har mænd ikke adgang til at deltage i møder i
"Familie"forvaltningerne.

De skal sidde udenfor og vente i bilen.
Prøv selv at tjekke en aften udenfor din lokale Familieforvaltning -
og prøv også lige om du kan finde en mandlig ansat disse steder!

Kvindesagsbevægelserne har desuden stor nytte af en særlig gruppe mænd.
De feminiserede mænd -
Det er mænd, der støtter og bifalder kvindernes overgreb, og som er til
stor skade for mændenes sag.

Hvis der var en Gud til, ville han straffe dem hårdt!!

Derfor: Vorherrebevares!

Ulrich Valera
Missionær

Fra : Anonym

Dato : 01-04-06 01:37

"Ulrich Valera" <ulrich@valera.cc> skrev i en meddelelse

> [...]
> derefter først komme hjem 10 år efter.
>
> Tænk lige over, hvis det var dig selv!
>
> Det ville formentlig forstyrre dine planer noget -

[...]

Nu rammer det jo fortrinsvis de mænd, der har været med til at sætte børn i
verden.
Jo ældre jeg bliver, desto mindre grund har jeg til at fortryde, at jeg på
et tidligt tidspunkt i livet frasagde mig faderskabets velsignelser.
Ikke nok med, at manden som følge af et reproduktivt uheld risikerer at
betale for kvindens egocentriske valg, oven i købet kan han, hvis kvinden og
de sociale myndigheder vil ham det virkeligt godt imødese et længere ophold
på samfundets dyreste hotel.
Der er så sandelig noget at glæde sig over ved faderskabet

> [...]
> derefter.
>
> Men som bekendt ligger man, som man har redt -

Hmm, så sandt. Kimen til ulykken indtræffer vel oftest, mens manden befinder
sig i vandret stilling.

> [...]
> stor skade for mændenes sag.
>
> Hvis der var en Gud til, ville han straffe dem hårdt!!

Gud har formentligt allerede straffet dem ved at gøre dem til fædre, jeg kan
vanskeligt forestille mig nogen værre straf end at leve som feminiseret mand
i et forhold med en utilfreds kvinde og et forkælet barn, der savner en
rigtig mand at se op til.
Og inden nogen begynder på psykoanalysen, skal jeg for en god ordens skyld
oplyse, at jeg er i et langvarigt og lykkeligt forhold til en kvinde tæt på
den post-fertile alder.

Fra : Stefan W. Christense~

Dato : 01-04-06 16:31

Ulrich Valera wrote:

> [...]
>
> Mens politiske diskussioner - også i gruppen dk.politik - har været helt
> opslugt af muslimdebatten, er mange andre vigtige emner blevet groft

Helt og aldeles enig. Islam er et vigtigt emne, men der er andre ting i
verden, og statens evindeligt tiltagende overgreb på befolkningen er i
allerhøjeste grad et vigtigere emne end de sølle muslimer (hvis religion
alligevel vil blive fejet til side af den vestlige verdens teknologiske
og kulturelle overmagt - med mindre de vestlige staters autoritære magt
bliver totalitær først).

Med venlig hilsen

Stefan W. Christensen

Fra : HrSvendsen

Dato : 12-04-06 23:52

Stefan W. Christensen skrev:

> [...]
> alligevel vil blive fejet til side af den vestlige verdens teknologiske
> og kulturelle overmagt - med mindre de vestlige staters autoritære magt

Lad os dog ikke glemme, at det de vestlige magthavere - tiljublet
af nyttige idioter - der har kastet muhamedaner-problemet ned
over de vesteuropæiske befolkninger.

Fra magthavernes side var formålet selvfølgelig mere magt og
flere penge til sig selv. Det kan være besværligt at regere over
og udbytte en homogen befolkning, hvor de enkelte borgere føler
et fællesskab og derfor udviser solidaritet med hinanden.

Fra : Joakim

Dato : 13-04-06 10:25

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> og udbytte en homogen befolkning, hvor de enkelte borgere føler
> et fællesskab og derfor udviser solidaritet med hinanden.

Et nostalgisk tilbageblik på en fjern fortid, Svendsen? Er alderen begyndt
at trykke?

Fra : HrSvendsen

Dato : 13-04-06 12:01

Joakim skrev:

> "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Et nostalgisk tilbageblik på en fjern fortid, Svendsen? Er alderen begyndt
> at trykke?

Næh, min holdning om, at ulykker er noget skidt er ikke kommet
med alderen. Den holdning har jeg altid haft. Måske du også
skulle forsøge dig lidt med noget i den retning?