Lancering af ADSL2
Fra : Christian R.

Dato : 31-03-06 18:45

Så vidt jeg ved har TDC lovet ADSL2 i år. Er der nogen der ved noget
nærmere om hvornår de store udbyder som TDC, CyberCity osv. er klar med
ADSL2?

Fra : Flemming

Dato : 31-03-06 21:49

Christian R. wrote:
> Så vidt jeg ved har TDC lovet ADSL2 i år. Er der nogen der ved noget
> nærmere om hvornår de store udbyder som TDC, CyberCity osv. er klar
> med ADSL2?

Cybercity ruller allerede ADSL 2+ router ud til nye kunder, så nu skal de
nok bare lige have opgraderet centralerne.

Mvh. Flemming

Fra : Erik Semey

Dato : 04-04-06 22:12

Cybercity benytter også enheder som kan håndtere ADSL2+, nogen enheder har
dog ældre modemkode, og kan derfor maks køre 8 mbit.

Er der ikke en mindre udbyder i nærheden af dig, som allerede tilbyder 2+ nu
?