fso
Fra : Ukendt

Dato : 31-03-06 14:18

Hej NG

WinXP

Jeg har fået et problem...Når jeg vil bruge "FileSystemObject", får jeg
denne fejl...

"Der opstod en Microsoft VBScript-kørselsfejl (0x800A01AD)
ActiveX-komponenten kan ikke oprette objektet: 'Scripting.FileSystemObject'"

Jeg har prøvet at køre "sfc /scannow", men det hjalp ikke...

Når jeg kører siden på en anden computer virker "FileSystemObject"
perfekt...

Bjarne

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-06 13:11

"bsn" <bsnsnabelaoncabledotdk> skrev
> [...]
>
> Jeg har prøvet at køre "sfc /scannow", men det hjalp ikke...
>
> Når jeg kører siden på en anden computer virker "FileSystemObject"
Prøvede at installere "Scripting" ver. 5.6, og så gik det helt galt...
Har reinstalleret OS...alt kører som en charm...
Bjarne