Design
Fra : KaKa-Jan

Dato : 30-03-06 13:40

Jeg skulle have lavet et design som arto med iframes, men min iframes
virker ikke..
F.eks. Top-iframes lægger login systemet og når jeg logger ind så
bliver siderne ikke opdatert..jeg logger kun ind i top-iframes..
Ved ikke om man skal bruge javascript koder til det eller hvad..

ps: er ikke så gode til dansk håber i forstår mig..

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-03-06 16:56

KaKa-Jan skrev:

>Jeg skulle have lavet et design som arto med iframes, men min iframes
>virker ikke..

Kom med et link, ellers det umuligt/meget svært at komme med et
forsøg på en løsning.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Jan

Dato : 30-03-06 17:34

Hvis du f.eks går ind på http://www.arto.dk/r2/frames/navigation.asp
og logger ind..

Brugernavn: test-bruger
Password: test-bruger1

Når du f.eks trykker på login så kommer alle de andre iframes
automatis.. Hvis man laver direkte link til f.eks,.
http://www.arto.dk/frontpage.asp så kommer de andre side automatisk...
Vi gerne ha´ lavet sådan iframes...:D

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-03-06 18:56

Jan skrev:

>Hvis du f.eks går ind på http://www.arto.dk/r2/frames/navigation.asp
>og logger ind..

Jeg ser ingen iframes på arto.dk, der er brugt alm. frames, hvor
man kan bruge opskriften på
http://www.echoecho.com/dk/jsframes.htm
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Jan

Dato : 30-03-06 19:05

Mange tak..jeg ledt præcis efter den kode..

Fra : Jan

Dato : 30-03-06 22:53

Har lavet det , men der er fejl..
Kan du rette det dem for mig..?
http://www.roohullah.dk/frames/
PS: Må jeg få din email?
Hvis Ja..
så kan sende min server koder til dig:D

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-03-06 17:00

Jan skrev:

>Har lavet det , men der er fejl..
>Kan du rette det dem for mig..?

Ja, den er ihvertfald helt gal.

Men jeg er dels ikke den store scripthaj og har heller ikke tid
eller energi til at hjælpe dig.

Om andre kan/vil må du jo håbe på.
så ryger du på min ignoreringsliste.