IE-Browser-problemer
Fra : Preben Juul Kruse

Dato : 29-03-06 23:33

Hej folks

Min IE-browser virker 'upålidelig' - det er ikke alle link den vil
åbne.
Og på visse sider vil den ikke åbne/vise billed-link/billeder.

Jeg kører Windows ME og har netop gennemført en Windows update.

Kan nogen hjælpe ??

Karma Li

Fra : Preben Juul Kruse

Dato : 29-03-06 23:50

UPS_UPS !!

Jeg har lige fundet ud af at det er min Norton Internet Security
der lavet brok i det.
Når den er slået fra virker browseren igen normalt, men hvordan
indstiller jeg så Norton til at acceptere bl.a. billedvisning ??

Karma Li

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 30-03-06 09:17

Preben Juul Kruse skrev:

> [...]
> Når den er slået fra virker browseren igen normalt, men hvordan
> indstiller jeg så Norton til at acceptere bl.a. billedvisning ??

Smid Norton ud

Har lige købt ny pc, og Norton var det første der fløj ud
Hans

Fra : Preben Juul Kruse

Dato : 30-03-06 20:59

Smide Norton ud ??
Jamen - hvad så med antivirus og firewall ?
Jeg bruger Windows ME.

;-9 Preben

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 30-03-06 21:08

Preben Juul Kruse skrev:

> Smide Norton ud ??
> Jamen - hvad så med antivirus og firewall ?
> Jeg bruger Windows ME.

Det må du undskylde! - det er fordi jeg kører med XP, router og "AntiVir"

Hans

Fra : John

Dato : 30-03-06 21:28

"Preben Juul Kruse" skrev i en meddelelse

> Smide Norton ud ??

Helt enig! :)

> Jamen - hvad så med antivirus

Fx:
http://majorgeeks.com/AVG_Free_Edition_d886.html

> og firewall ?

Fx:
http://majorgeeks.com/Sygate_Personal_Firewall_Free_d3356.html

Begge er gratis.

Mvh John

Fra : John

Dato : 30-03-06 21:41

"John" skrev i en meddelelse

> Fx:
> http://majorgeeks.com/AVG_Free_Edition_d886.html

> Fx:
> http://majorgeeks.com/Sygate_Personal_Firewall_Free_d3356.html

- og mod spyware kan du vælge to gratis og passive programmer
(skal ikke køre i baggrunden og bruger dermed ingen resurser!):

http://www.javacoolsoftware.com/spywareblaster.html

http://spywarefri.dk/vaerktoj.htm#iespyad

Mvh John

Fra : kent

Dato : 31-03-06 11:24

Preben Juul Kruse skrev:
> [...]
> Når den er slået fra virker browseren igen normalt, men hvordan
> indstiller jeg så Norton til at acceptere bl.a. billedvisning ??
Under Norton AntiSpam trykker du på _Blokering af pop op-reklamer_, tryk
Konfigurer, og under Annonceblokering har du sikker krydset af i både
_Aktiver annonceblokering_ og _Aktiver blokering af pop op-vinduer_.

Prøv om dette ikke hjælper.

--

Mvh.

Kent