Debatforum
Fra : Bent Ole Andersen

Dato : 29-03-06 20:36

Hej, jeg ønsker at indsætte et debatforum på min hjemmeside jeg
bruger FP 2003, men hmm jeg aner ikke hvordan jeg skal bære mig
af kan i hjælpe mig

På forhånd tak..

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lillian Bagge Nielse~

Dato : 30-03-06 17:33

Bent Ole Andersen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> Hej, jeg ønsker at indsætte et debatforum på min hjemmeside jeg
> bruger FP 2003, men hmm jeg aner ikke hvordan jeg skal bære mig
> [...]
filer
ny
flere webstedsskabeloner
sæt hak i tilføj til eksisterende websted

Fra : Bent Ole Andersen

Dato : 30-03-06 21:10

Lillian Bagge Nielsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> filer
> ny
> flere webstedsskabeloner
> sæt hak i tilføj til eksisterende websted
>
> Tak for det, der var den sku.. men jeg kan ikke lige finde ud af
hvordan jeg får den frem på selve webstedet, skal det være på en ny
side eller ?? jeg troede faktisk der fremkom en ny side med
debatforum ?? jeg kan kun få det frem når jeg klikker ude til
venstre på mappeliste og så på filerne.. hvad gør jeg forkert,
udover at rode med dette

Bent Ole

Fra : enkvinde

Dato : 31-03-06 09:55

> [...]
> debatforum ?? jeg kan kun få det frem når jeg klikker ude til
> venstre på mappeliste og så på filerne.. hvad gør jeg forkert,

Vær opmærksom på, at for at få debatforum i Frontpage til at funke, så skal
du have en udbyder som bruger Share point, hvilket ikke ret mange gør. Her
er ekstensions ikke nok.

Hilsen Eva

Fra : Lillian Bagge Nielse~

Dato : 31-03-06 13:01

enkvinde wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> [...]
> du have en udbyder som bruger Share point, hvilket ikke ret mange gør. Her

ikke Share Point.
Men du skal selvfølgelig på forsiden af din hjemmeside skrive debat og indsætte
hyperlink til debatsiden - den der hedder toc

Hilsen Lillian

Fra : sylfede

Dato : 31-03-06 13:18

"enkvinde" <HulkendeHulda@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Vær opmærksom på, at for at få debatforum i Frontpage til at funke, så
> skal du have en udbyder som bruger Share point, hvilket ikke ret mange
> gør. Her er ekstensions ikke nok.

Det er ikke korrekt - der behøves ikke sharepoint. Hos min udbyder har jeg
kun FP 2002 ext. og her fungerer det fint.
--
Sylfede

Fra : enkvinde

Dato : 31-03-06 14:51

> Det er ikke korrekt - der behøves ikke sharepoint. Hos min udbyder har jeg
> kun FP 2002 ext. og her fungerer det fint.

Dejligt at verden udvikler sig, særlig når det er i Frontpage verden ....
Selv måtte jeg hoppe på et php forum i tidernes morgen, så tak for
opdateringen.

Hilsen Eva

Fra : Bent Ole Andersen

Dato : 31-03-06 21:21

> Dejligt at verden udvikler sig, særlig når det er i Frontpage verden ....
> Selv måtte jeg hoppe på et php forum i tidernes morgen, så tak for
> opdateringen.
>
> Hilsen Eva

Mange tak for hjælpen, nu virker skidtet !!

Fra : Bent Ole Andersen

Dato : 01-04-06 07:51

Bent Ole Andersen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> Mange tak for hjælpen, nu virker skidtet !!
>
> --
Hmm der var jeg vist lidt forhurtig det virker faktisk fint lige indtil man
skal besvare et indlæg, så går det galt, efter den har arbejdet et stykke tid
kommer den med meddelsen siden kan ikke vises ??? hvorfor nu det ??, sende og søge
virker fint.. hvad har jeg gjort forkert ?? skal mappen med besvar ligge et andet
sted ??
se evt. her http://www.maribo-mc.dk/disc1_frm.htm

Bent Ole

Fra : Ole Pedersen

Dato : 01-04-06 08:12

"Bent Ole Andersen" <bentNOSPAM@mknet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> og søge
> virker fint.. hvad har jeg gjort forkert ?? skal mappen med besvar ligge

Har lige været inde og svare på dit "cykelspørgsmål" det virker da OK

Ole P