Hjælp til at automatisk sende en videre ti~
Fra : Ingelsen

Dato : 29-03-06 11:38

Vi har fået nyt domæne..

Nogen der kan hjælpe mig til en html kode der skriver man har fået ny
adresse og skriver den nye adresse og automatisk sender en videre efter 5
sec??

Hilsen Jan

Fra : Benny Nissen

Dato : 29-03-06 11:55

Ingelsen ramte sit keyboard den 29-03-2006 12:38 og fik dette ud af det:
> Vi har fået nyt domæne..
>
> Nogen der kan hjælpe mig til en html kode der skriver man har fået ny
> adresse og skriver den nye adresse og automatisk sender en videre efter 5
> sec??

Indsæt følgende i head-delen af dit dokument.

Tallet 5 i linien angiver det antal sekunder der ventes, og
nyt.domain.tld er adressen på dit nye domæne, der skal videre sendes til.

Lav også lige et normalt link til den nye side, så browsere, der ikke
understøtter meta-refresh også har en chance for at komme med videre.

--
Benny Nissen
www.bennynissen.dk

Fra : Thomas Jari

Dato : 29-03-06 13:36

On Wed, 29 Mar 2006 12:38:08 +0200, "Ingelsen" <SLET@mig.dk> wrote:

>Vi har fået nyt domæne..
>
>Nogen der kan hjælpe mig til en html kode der skriver man har fået ny
>adresse og skriver den nye adresse og automatisk sender en videre efter 5
>sec??

Hvor gammelt er det gamle domæne, og hvad er addressen. Domæner med en
vis alder, kan godt have stor værdi i søgemaskinerne.

Der er andre måder at redirecte på, som viser søgemaskinerne at alt
jeres indhold findes på et andet domæne.

--
Thomas Jari
http://blog.weblogging.dk

Fra : David Trasbo