sIKKER SEX , muhamed style
Fra : Bo Warming

Dato : 29-03-06 08:18

HUSK at låne et stykke tavlekridt fra koranskolen
og sæt et tydeligt kryds på røven af de får og andre ørkenklovdyr, der
har det med at sparke
Især kameler og dromedarer, for ikke alle finder sig i at blive
brugt erotisk, og det kan gøre ondt

Fra : B. Enny

Dato : 29-03-06 14:27

Bo Warming wrote:
> [...]
> har det med at sparke
> Især kameler og dromedarer, for ikke alle finder sig i at blive brugt

Du ka da bare selv sætte kryds på når de sparker dig, eller ka du ikke
bare nøjes med at misbruge nogle danske svin. De gør efter sigende ikke
så indt. Og så blir det lidt lissom i familien......

--

B. Enny

Fra : Tony

Dato : 29-03-06 14:47

"B. Enny" <b.enny@b.enny> skrev i en meddelelse

> Du ka da bare selv sætte kryds på når de sparker dig, eller ka du ikke
> bare nøjes med at misbruge nogle danske svin. De gør efter sigende ikke så
> indt. Og så blir det lidt lissom i familien......

Så må han bare håbe, han kan se forskel på en so og en orne, for ellers
bliver der sikkert ballade : o D

Tony

Fra : Svend Poulsen

Dato : 30-03-06 04:54

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> "B. Enny" <b.enny@b.enny> skrev i en meddelelse

> Så må han bare håbe, han kan se forskel på en so og en orne, for ellers
> bliver der sikkert ballade : o D
>
> Tony

Ok, Bo er lidt til en side, men grunden til at han skriver det, er måske
fordi, at en mand i Iran er blevet tvunget til at gifte sig med sin ged, da
han blev opdaget i at stå og kneppe den, altså geden bagfra.

Svend

Fra : Bo Warming

Dato : 30-03-06 06:07

"Svend Poulsen" <svend_poulsen_304@*hotmail.com> wrote in message
> [...]

> måske fordi, at en mand i Iran er blevet tvunget til at gifte sig
> med sin ged, da han blev opdaget i at stå og kneppe den, altså geden

"Bo er lidt til en side" - venligst uddyb.

Min trådstart X-postede jeg til dk.snak.vittigheder
så tilknytning til virkeligheden er helt nede på EINSTEIN-NIVEAU

Fra : sdsf

Dato : 30-03-06 07:15

Bo Warming skrev:

> Min trådstart X-postede jeg til dk.snak.vittigheder
> så tilknytning til virkeligheden er helt nede på EINSTEIN-NIVEAU
Hvor kommer Einstein ind i billedet?

Fra : Bo Warming

Dato : 30-03-06 07:35

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> wrote in message

> Hvor kommer Einstein ind i billedet?

Ligesom at mit opdigt om kryds med kridt på de dyr der sparker når
analbollet
var uden realistisk baggrund
så er relativitetsteorien uden påvirkning til gavnlige opfindelser.

Fra : sdsf

Dato : 30-03-06 08:48

Bo Warming skrev:
> [...]
> analbollet
> var uden realistisk baggrund
> så er relativitetsteorien uden påvirkning til gavnlige opfindelser.
Nå, det var det der trykkede, jeg har vist tidligere læst at du har
nogle vrangforestillinger her.

Relativitetsteori er nødvendig ved stort set al submikroskopisk
fysik, hvor hastigheder ofte er meget store, og man altid ønsker at
partiklerne skal kolliderer på en eller anden måde. Kan man ikke
beregne hvor partiklerne befinder sig, kan man selvfølgelig heller ikke
få dem til at kolliderer. Det er faktisk ikke så svært at forstå.

Kan man ikke få partikler til at kolliderer, lykkes det aldrig at få
energi ved fussion f.eks.

Derfor er teorien på programmet i fysik allerede fra 3. gymnasieklasse
og frem, for dem der læser fysik og kemi.

Men du her selvfølgelig ret i at teorien ikke har relevans for din
egen hjemmeforskning

Fra : Bo Warming

Dato : 30-03-06 09:20

> Nå, det var det der trykkede, jeg har vist tidligere læst at du har
> nogle vrangforestillinger her.

Vær præcis med din amatør-diagnose. Du har biologiuddannelse og kan
læse en psykiatrilærebog. Kom igen, men videnskabeligt.

> [...]
> ikke
> få dem til at kolliderer. Det er faktisk ikke så svært at forstå.

Afgørende er, om skattepenge bruges til noget, der gavner
forbrugeren/vælgeren.
- og hastigheder af quarks inde i elementarpartikler er cirka så
uinteressant som raketter der er nær lysets hastighed dvs som aldrig
kommer til at eksistere.

> Kan man ikke få partikler til at kolliderer, lykkes det aldrig at få
> energi ved fussion f.eks.

Og intet tyder på at fusions energi, varm eller kold, bliver tæmmet
til reaktorbrug

> Derfor er teorien på programmet i fysik allerede fra 3.
> gymnasieklasse
> og frem, for dem der læser fysik og kemi.

Det er næsten kriminelt at gøre ligegyldigheder om
relativitets-filosofien til eksamenspensum i gymnasiet

> Men du her selvfølgelig ret i at teorien ikke har relevans for din
> egen hjemmeforskning

Min pis&lorteforskning kunne gavne millioner af sygdomsplagede
plejehjemspatienter mm - og det vil Einstein aldrig komme til. Enig.

Da Hahn, Millikan, Ramsay, Rutherford og Geiger mm fik
elementarpartikler til at kollidere, skabtes atombomben.
De havde aldrig gavn af relativity-filosofien eller - matematikken.
Kun praktiske eksperimenter betød noget - og at man kan tælle til 238.

Fortæl om hvad hvilke kollisions-eksperimenter efter 1945 som har
gavnet forbrugeren fx givet billigere strøm fra kernekraftværker.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 30-03-06 08:37

sdsf <sdsf@her.der.dk> writes:

> Hvor kommer Einstein ind i billedet?

Bo har et Einsteinkompleks. Om det er fordi Einstein var tysker,
jøde, fysiker, eller mand, har jeg ikke fundet ud af endnu.

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Bo Warming

Dato : 30-03-06 09:06

""Thorbjørn Ravn Andersen"" <nospam0000@gmail.com> wrote in message

> Bo har et Einsteinkompleks. Om det er fordi Einstein var tysker,
> jøde, fysiker, eller mand, har jeg ikke fundet ud af endnu.

Jeg sætter Edison højere.
Han gavnede forbrugeren.
That's all

"På et frit marked fører egoisme til dygtig kapitalisme ,
der skaber job for andre og varer til endnu flere, så godhed skabes af
en "usynlig hånd". Adam Smith

Fra : sdsf

Dato : 30-03-06 09:40

Bo Warming skrev:
> ""Thorbjørn Ravn Andersen"" <nospam0000@gmail.com> wrote in message

> Jeg sætter Edison højere.
> Han gavnede forbrugeren.
> That's all
For 100-200-300 år siden var det lettere at gøre store og umiddelbart
nyttige opfindelser. Det bliver sværre og sværre med tiden,
fordi mange fundamentale ting allerede er opdaget, og der er MANGE flere
mennesker til at tænke over tingene nu.

Bare at forstå moderne matematik og fysik ligger uden for de flestes
rækkevide idag, selv med lang tid træning.

Einsteins relativitetsteori er almindelig omtalt fordi dele af den
næsten er forståelig for alm. mennesker.

Så kom kvantemekanikken, og det er bare et ord for almindelige
mennesker.

Hvad der siden er lavet i teoretisk fysik og af matematisk forskning
omtales stort set ikke, fordi det ikke er umiddelbart forståeligt,
selv for folk med universitetsuddannelse i fysik og matematik.

Fra : Bo Warming

Dato : 30-03-06 09:49

> [...]
> næsten er forståelig for alm. mennesker.
>
> Så kom kvantemekanikken, og det er bare et ord for almindelige

Da Planck skrev sin første artikel om diskontinuiteten ved hans
fotocelleeksperimenter - længe før Einstein - var alt sagt om
kvantemekanikkens elektronspring ved lydudsendelse og absorption og
det kan de fleste forstå - men medicinmænd vil have mystik og røgslør
om deres magi, så de gør det kompliceret.

At give Bohr medære, er så falskt som at se fremskridt i at han
drejede Mendelejefs periodiske system 90 grader.
Han var et nul - men en hyggelig showmand og filosof, som Einstein.

Følgende er ren Gøg og Gokke - eller Augustin&paven teologi

Bohr:"Hold op med at fortælle Gud hvordan han skal opføre sig"

Einstein:Gud spiller ikke med terninger"

Bohr" Ikke alene spiller Gud med terninger, han snyder også"

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 30-03-06 10:40

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> writes:

> [...]
>
> Einstein:Gud spiller ikke med terninger"
>
> Bohr" Ikke alene spiller Gud med terninger, han snyder også"

Og du er naturligvis i stand til at bevise Bohrcitaternes ægthed?

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Ulvir

Dato : 31-03-06 22:58

sdsf wrote:
> [...]
> omtales stort set ikke, fordi det ikke er umiddelbart forståeligt,
> selv for folk med universitetsuddannelse i fysik og matematik.

Og jeg som troede at jeg var bare for dum til så'nt noget.. LOL

Fra : Bo Warming

Dato : 01-04-06 10:59

"Ulvir" <augustus@mail.dk> wrote in message

> Og jeg som troede at jeg var bare for dum til så'nt noget.. LOL

Relativity sludderet har aldrig gavnet nogen opfindelse. Det er helt
som heksedoktorers røgslør hos primitive stammefolk.

At mange uddannede ikke forstår det, men ikke kritiserer, er som når
hoffolk gav skrædderne ret i at Kejserens Ny Klær var ægte silke
USA vandt WW2.
Einstein der intet havde gjort vedr abomben, fik æren for den på
forsiden af Time Magazine straks efter Hiroshima-bombningen.
Ingen kan begrunde at hans formel gavnede udviklingen af reaktor eller
lignende.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 01-04-06 12:52

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> writes:

> Relativity sludderet har aldrig gavnet nogen opfindelse. Det er helt
> som heksedoktorers røgslør hos primitive stammefolk.

Ah, det er fordi du ikke forstår det, at du ikke kan se dets relevans.
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Bo Warming

Dato : 01-04-06 13:58

> Ah, det er fordi du ikke forstår det, at du ikke kan se dets
> relevans.

I ti år har ingen søgt at gøre forståeligt, hvordan relativity har
bidraget til
kernekraft, GPS eller chips

De er TROENDE.

Et par af de garvedede fysikere på dk.videnskab har givet mig ret, og
andre har fremført en logisk beviskæde der manglede visse dele, og en
kæde er ikke stærkere end det svageste led.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 01-04-06 16:01

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> writes:

> I ti år har ingen søgt at gøre forståeligt, hvordan relativity har
> bidraget til kernekraft, GPS eller chips

Eftersom at kernekraft og chips er kvantefænomener og ikke
relativistiske, er det nok ikke uden grund.

Du understreger bare at du ikke har fattet en bønne af sagen.
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : B. Enny

Dato : 01-04-06 16:47

Thorbjørn Ravn Andersen wrote:

> Eftersom at kernekraft og chips er kvantefænomener og ikke
> relativistiske, er det nok ikke uden grund.
>
> Du understreger bare at du ikke har fattet en bønne af sagen.

chips og bænenr smager godt!

--

B. Enny

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 01-04-06 14:57

On 01 Apr 2006 13:51:47 +0200, nospam0000@gmail.com (Thorbjørn Ravn
Andersen) wrote:

>Ah, det er fordi du ikke forstår det, at du ikke kan se dets relevans.

måske du vil tage dig tid til at redegøre for hvor thorbjørns viden
fejler ?
--
MvH
Bo M Mogensen

Fra : B. Enny

Dato : 01-04-06 15:09

--

B. Enny

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 30-03-06 10:37

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> writes:

> Jeg sætter Edison højere.

Edison scorede kassen, og var ikke just skattepengefinansieret.

> "På et frit marked fører egoisme til dygtig kapitalisme ,
> der skaber job for andre og varer til endnu flere, så godhed skabes
> af en "usynlig hånd". Adam Smith

Jeg kan ikke rigtigt forstå at du er så vild med et kapitalistisk
samfund, hvor alle er sin egen lykkes smed, i betragtning af at du
åbenbart ikke er i stand til at bestride et arbejde.

_Vil_ du gerne være et tiggende fattiglem?

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-03-06 18:19

On 30 Mar 2006 11:37:18 +0200, nospam0000@gmail.com (Thorbjørn Ravn
Andersen) wrote:

>Jeg kan ikke rigtigt forstå at du er så vild med et kapitalistisk
>samfund, hvor alle er sin egen lykkes smed, i betragtning af at du
>åbenbart ikke er i stand til at bestride et arbejde.

Nu skal du ikke være uartig Bo Warmings meninger og ytringer har
intete samenhæng med den måde hvorpå han lever sit liv og handler -
det er kun hule hoppy menninger uden indhold & substans der
udelukkendene tjener det formål at bringe sindene i kog så BW kan få
lidt opmærksomhed i ny & næ .... at denne til tider aparte adfærd har
affødt at han ikke kan benytte nogen dansk internet udbyders news
service - er i følge BW selv ren og skær hetz - om han stiller sig
undrende over for eller tror på de ca. 87569 klager der er sendt over
ham for stå hænd i uvished.

alt tyder på Han kun tror det er Bertel og Per A der står bag mordet
på hans ytringsfrihed.

Fra : Bo Warming

Dato : 30-03-06 18:56

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcopp.net> wrote in message
> Nu skal du ikke være uartig Bo Warmings meninger og ytringer har
> intete samenhæng med den måde hvorpå han lever sit liv

Mine meningers debatværdighed er i top uanset at man ved en
overfladisk betragtning kunne tro at en anelse offentlg hjælp er i
strid med at ønske offentlig hjælp nedtrappet
Jeg har heller ikke vedr usenet brudt nogle regler.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-03-06 20:32

On Thu, 30 Mar 2006 19:55:34 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Mine meningers debatværdighed er i top

jow men i og med at du lever stik modsat af hvad du går ind for
inflatere dine menninger - efter som du ikke efterlever dine egen
holdninger.

> uanset at man ved en
>overfladisk betragtning kunne tro at en anelse offentlg hjælp er i
>strid med at ønske offentlig hjælp nedtrappet

jamen hvorfor tager du overhovedet i mod pengene når det strider i mod
din overbevisning at du skal ha dem ?

>Jeg har heller ikke vedr usenet brudt nogle regler.

jamen så er det da sært du ikke kan poste igenem en eneste dansk
udbyder

Fra : Bo Warming

Dato : 31-03-06 02:25

> jow men i og med at du lever stik modsat af hvad du går ind for
> inflatere dine menninger - efter som du ikke efterlever dine egen
> holdninger.

EN BRAINSTORMINGSESSION-PIONER SKREV

"Sig hvis du tænker idag med ord så hårde som kanonkugler og sig
imorgen hvad imorgen tænker med hårde ord igen, også selvom det
modsiger hvad du sagde idag".

Ralph W Emerson, Amerikansk filosof 1803-1882

> [...]
> mod
> din overbevisning at du skal ha dem ?

> jamen så er det da sært du ikke kan poste igenem en eneste dansk

Netbetjente har løjet at jeg har været OT - godt at udenlandske
udbydere ikke er dyre.
Netbetjente hader ytringsfrihed og elsker imamer og anden censur

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 31-03-06 03:26

On Fri, 31 Mar 2006 03:25:16 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>EN BRAINSTORMINGSESSION-PIONER SKREV

nu er det jo sådan set ligegyldigt hvad andre har skrevet - det enste
der er interessandt er på hvilken måde du selv efterlever dine egen
meninger - en hver idiot kan side og Brain storme - det er skide
ligegyldigt hvad man tænker og skriver - det - det drejer sig om er
hvad man gør

>Netbetjente har løjet at jeg har været OT

ja lukket blev du - hvis du virkeligt mener du er blevet krænket på
din ytringsfrihed hvorfor slæber du dem så ikke i retten og for din
ytringsfrihed igen - jeg går ud fra du selv mener den er i harmoni med
dine kundevilkår ?

> - godt at udenlandske
>udbydere ikke er dyre.

jow men det må da være belastene at vide at man ikke er i stand til at
udtrygge sig på en måde så der er nogen der gratis vil lægge navn &
service til det ...

>Netbetjente hader ytringsfrihed og elsker imamer og anden censur

og du tror de kan få lukket din konto på det grundlag ? den enste måde
man kan forbyde dig at bruge en news service er hvis du skriver i
strid med kunde vilkårene.

Fra : Bo Warming

Dato : 31-03-06 05:23

> [...]
> måde
> man kan forbyde dig at bruge en news service er hvis du skriver i

Ingen har evnet at sætte to ord sammen, så det påvistes at jeg sku ha
brudt kundevilkår eller www.usenet.dk

Men med din sadistiske glæde ved målrettet person-mudderkast og
censur, så må du kunne forklare hvad kan retfærdiggøre at man skar min
elektroniske tunge uid af min mund.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 31-03-06 15:29

On Fri, 31 Mar 2006 06:22:55 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Ingen har evnet at sætte to ord sammen, så det påvistes at jeg sku ha
>brudt kundevilkår eller www.usenet.dk

jamen kan du så komme med en forklaring på at du ikke kan poste igenem
en dansk news service ? så meget magt har net betjentene ikke - den
enste måde man kan blive lukket på er hvis man ikke lever optil sine
kunde vilkår.

>Men med din sadistiske glæde ved målrettet person-mudderkast og
>censur, så må du kunne forklare hvad kan retfærdiggøre at man skar min
>elektroniske tunge uid af min mund.

ja det findes der sikket mange grunde til f.eks dine utalige xpost -
der forsager at de som regle er off topick i 2 ud af 3 grupper

Fra : ThomasB

Dato : 30-03-06 23:18

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcopp.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> det er kun hule hoppy menninger uden indhold & substans der
> udelukkendene tjener det formål at bringe sindene i kog så BW kan få

Sjovt at netop du. skal skrive ovenstående.

Kan du huske at vi diskuterede "projektioner"?

Fra : Bo Warming

Dato : 31-03-06 02:01

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote in message

> "Bo M Mogensen" <chokmah@spamcopp.net> skrev i en meddelelse

> Sjovt at netop du. skal skrive ovenstående.
>
> Kan du huske at vi diskuterede "projektioner"?

Sjovt at jeg idag kritiseres for "rådne Xposts". At BoMM åbner minde
indlæg som han igenigen har kritiseret for "hule hoppy meninger" er
vel samme grund til at jeg abbonerer på Politiken, for at forarges. Et
valg han ikke bør kritisere andre for
Her en politisk ONTOPIC xpost

"Martin Nielsen" <jadahva@hotmail.com> wrote in message
> Der er krudt i min pige ;)
> I dagplejen sover hun 1-1½ time siger de hvilket vel er meget
> passende.
> Herhjemme til aften kan vi ligge hende i seng så sent som 21-30 - og
> der er
> hun stadig frisk! Så vågner hun typisk 3-4 gange med et par timers
> interval
> og skal have en tår vand.
> Og jo det er trættende på hele familien at skulle blive ved med at
> stå op så
> tit hver eneste nat. Hun får rigeligt af væske i løbet af aftenen og
> [...]
Det er vel for at lære sig selv at kende i samspil med de sprudlende,
aktive børn, man har fået dem - ikke for at de skal logge som
marcipanrise til pynt og spilde deres liv med at sove.
De er spejlbilleder af forælderen og man har selv skabt den virkelyst,
som nu opleves trættende.
Der er vel ikke andet for end at få det bedste ud af den situation.

"There never was child so lovely but his mother was glad to get him
asleep. Emerson

" As soon as a child has left the room his strewn toys become
affecting. Emerson

Bør vi ikke lægge sentimentalisme fra os - en mor roste sit barn ved
barnevognen og sagde "ja, han er sød, men så sku du se nogle billeder
vi har af ham, hvor han er helt vidunderlg"

Lad os værdsætte vor skæbne som den er, her og nu.

Kevin Spacey-filmen "Pay it forward" er om karma og lysten til at give
andre hvad man selv har fået, and then some, og tage det sure med det
søde-

"Parents wonder why the streams are bitter, when they themselves have
poisoned the fountain. John Locke (1632-1704)English
Philosopher

Alle børn er konger i deres mor's fantasi's kongerige.
Freud.

Den handlende handler ikke af pligt, han handler blot i
overensstemmelse med pligten. Kant

JEG HAR EN DRØM om at man lader børn arbejde for føden og de vil ikke
have lyst at sove, når de kan holde sig vågne og udføre det spændende
meningsfulde arbejde, som hjemmet er fuld af og som de kan vælge og
vrage mellem

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 31-03-06 03:20

On Fri, 31 Mar 2006 03:01:19 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>indlæg som han igenigen har kritiseret for "hule hoppy meninger" er
>vel samme grund til at jeg abbonerer på Politiken, for at forarges. Et

jamen det er det så ikke lige i dss
men det kunne da være interesandt hvis du redegjorede for hvordan du i
praksis efterlevede dine egne meninger ?

Fra : Bo Warming

Dato : 31-03-06 05:26

> men det kunne da være interesandt hvis du redegjorede for hvordan du
> praksis efterlevede dine egne meninger ?

Min mening er at man skal efterleve landets love
Ikke myrde og voldtage som muslimer gør
At udtrykke indvandringskritik så man får """racisme""-bøde, er dog
OK - især når man som jeg er dokumenterbart den mindst racistiske på
uisenet

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 31-03-06 06:24

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> writes:

> - især når man som jeg er dokumenterbart den mindst racistiske på
> uisenet

Dokumenterbart? Det lyder spændende.

Kan du ikke - bare for sjovs skyld - antyde hvoraf denne dokumentation består?
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Bo Warming

Dato : 31-03-06 09:34

> Dokumenterbart? Det lyder spændende.

Anti-racister er i hovedsagen hyklere og løgner og alene drevet af had
og farisæisk lyst til at føle sig hævet over tilfældige
debatmodstandere, som de intet forstår om.

§266b er næsten aldrig blevet brugt vedr racisme, altså kritik af folk
med anden race p.ga. denne, fx hudfarve, særligt hår o lign.

1972-76 lagde jeg egen karriere på hylden og ofrede mit liv for
bekæmpelse af sult og sygdom hos muslimer og sorte - ansættelse under
Danida og FN i hhv Zambia og Afghanistan og jeg fik en norsk
fysioterapeut med ved at gifte mig med hende.

1993 giftede jeg mig med skævøjet, gulhuset, strithåret asiat
(japansk oversygeplejerske) og har siden folkeoplyst mht fordele ved
den kulturberigelse, som der er at hente fra konfuzianske lande (hun
er også berejst i Kina og Korea)

Hvem kan stikke denne dokumenterede anti-racisme - som ikke primært er
om ord men HANDLING?

Min aktive indsats i Fremskridtspartiet, fra jeg kom hjem fra ulandene
og til den tid hvor det har ikkelængere var optillingsberettiget
(2002) har været arbejde for et parti helt uden racisme, som alene har
påvist kulturelle problemer vedr erobringshorder med en såkaldt
religion der er om vor udslettelse. At journalister har døbt
etnisk-kritik i deres hallucinationståger til racisme§-brud og at
højesteret der længe frikendte DDF for racisme er begyndt at tillade
at Pia kaldes racist, er propagandisme og Orwell-nysprog -
værre-end-Goebbels.

Det var vistnok Gyldendals Fremmedordbog der indledte sprog-smadring
ved at sammenblande kultur og race og lade racisme betyde noget med
meningsuoverensstemmelser - altså noget der kun yderst perifert og
søgt er linket til hudfarve, DNA, biologisk race.
Er man hunde-racist hvis man ser fare i Pitbull, Dobermann og lignende
hvis enorme kæbemuskler gør dem særligt farlige, hvilket især skyldes
at de købes af aggressive mennesker der behøver bodyguard, og som
opdrager deres hunde til netop at være farlige? Arv og miljø
overlapper.
"Jeg foragter hundeejere - de tør ikke selv bide". Mark Twain

Fra : Bo Warming

Dato : 31-03-06 14:37

Løgnagtig nedgøring af racefremmede er, hvad Information(leder 31.3)
og dansk film gør sig skyldig i med "I Kina spiser de hunde" våset.

Under en promille af en promille af kinesernes protein-indtag er og
var fra hunde, katte eller mennesker selv i efterkrigstidens værste
sult-år, men os der tænker klart sammen med Konfutze, Jesus og
Voltaire og siger "lad de døde begrave de døde" respekterer
nyttiggørelse af alt animalsk protein og ser ufornuft dvs. sindsyge i
Vestens fobi mod at se ufordærvet dødt kød som nyttig ernæring uanset
forhistorie.

Skønt jeg er den dansker, der oftest er ridderkors-udmærket pr
§266b-bødestraf har undertegnede japansk-gifte ex-ulandsarbejder
aldrig været så racistisk som Information, hvis perfide Kina-bashing
vanskeligt kan undskyldes.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 31-03-06 15:35

On 31 Mar 2006 07:24:08 +0200, nospam0000@gmail.com (Thorbjørn Ravn
Andersen) wrote:

>Kan du ikke - bare for sjovs skyld - antyde hvoraf denne dokumentation består?

Nu skal du ikke være uartigt Bo Warming kan huske hvad han skrev 3
indlæg tilbage eller hvad han mente for 4 timer siden ud over det er
et eller andet med at muhameddaner er slemme og skat er noget slemt
noget selv om han godt nok selv har et dræn i stats kassen - hvilket
ikke kommer sagen ved

Fra : B. Enny

Dato : 31-03-06 15:42

Thorbjørn Ravn Andersen wrote:

> Dokumenterbart? Det lyder spændende.
>
> Kan du ikke - bare for sjovs skyld - antyde hvoraf denne dokumentation består?

FÆ du ska da ikke opfordre tossen til at skrive!!!!!!!!!!!!!!

bed ham kneppe geder i stedet

--

B. Enny

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 31-03-06 15:33

On Fri, 31 Mar 2006 06:25:52 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Min mening er at man skal efterleve landets love

nå men det er da flot du vil efterleve dansk love men det er i sig
selv ikke en indsats

>Ikke myrde og voldtage som muslimer gør

og hvad gør du i den fysiske verden for i praksis at forhindre de gør
det ?

>At udtrykke indvandringskritik så man får """racisme""-bøde, er dog
>OK

jamen hvis du for en bøde så efterlever du jo ikke loven som du lige
skrev du gjorde

>- især når man som jeg er dokumenterbart den mindst racistiske på
>uisenet

du mener at du er mindre racistisk ind en der velkommer
muhameddanerner - det er da noget sludder eller hwa ?

Fra : Jens Bruun

Dato : 31-03-06 09:32

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Sjovt at netop du. skal skrive ovenstående.
>
> Kan du huske at vi diskuterede "projektioner"?

*lol*

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : B. Enny

Dato : 30-03-06 20:38

Thorbjørn Ravn Andersen wrote:

> _Vil_ du gerne være et tiggende fattiglem?

fattiglem eller rigmandslem - det lem der sidder i røven på en ged er
bare sølle

--

B. Enny

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 30-03-06 21:25

"B. Enny" <b.enny@b.enny> writes:

> fattiglem eller rigmandslem - det lem der sidder i røven på en ged er
> bare sølle

Ikke så sølle som det der sidder i munden på en ged.
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : -= JF =- priv

Dato : 30-03-06 22:44

""Thorbjørn Ravn Andersen"" <nospam0000@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Ikke så sølle som det der sidder i munden på en ged.

Med tanke på at en ged er stort set altædende, ville jeg være helt enormt
usandsynligt ked af at skulle parkere pjorten i munden på en ged

Fra : B. Enny

Dato : 31-03-06 15:33

> Med tanke på at en ged er stort set altædende, ville jeg være helt enormt
> usandsynligt ked af at skulle parkere pjorten i munden på en ged

jeg kan finde på mange andre grunde

--

B. Enny

Fra : Bo Warming

Dato : 31-03-06 02:11

""Thorbjørn Ravn Andersen"" <nospam0000@gmail.com> wrote in message

> Ikke så sølle som det der sidder i munden på en ged.

Eskimoer ler overbærende af tabere der boller slædehunden fordi de
ikke har sexappeal

Af to onder, ingen slimhindekontakt-friktion-ind-ud
og så at du forlyster dit husdyr og dig selv samtidig, vil jeg mene at
det sidste onde er det mindste onde

Højrehånden dækker fint mit behov og mine kones katte er for små, men
hvis man keder sig og passer får i ørknen, why not

Imam-ondskab er et værre onde end onanist-selvhjulpenhed - som jeg vil
kalde et gode.
At araberne aldrig fandt olie selv, men mest er til ørkenhusdyr, er
tankevækkende og kan undskylde at USA og vi siger "her stopper festen
" til Saddam-typer der misbrugte olierigdommen
At vi sætter os i respekt overfor korantegning-hysterikere er da
fint - de vil os til livs, så lad os sætte grænser.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 31-03-06 06:22

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> writes:

> ""Thorbjørn Ravn Andersen"" <nospam0000@gmail.com> wrote in message

Har jeg misset dit svar på ovenstående?

Eller ville du egentligt hellere bare snakke om dyresex end politik?
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : B. Enny

Dato : 31-03-06 15:29

Thorbjørn Ravn Andersen wrote:

> Ikke så sølle som det der sidder i munden på en ged.

typisk når man føler sig ramt, så skal man straks finde nogen at tørre
den af på!!

--

B. Enny

Fra : Jens

Dato : 02-04-06 16:36

B. Enny wrote:

> typisk når man føler sig ramt, så skal man straks finde nogen at tørre
> den af på!!

Sådan er thordreng bare.

Fra : B. Enny

Dato : 02-04-06 17:00

Jens wrote:

> Sådan er thordreng bare.

han sku ha været tørret af i lagnet

--

B. Enny

Fra : Bo Warming

Dato : 31-03-06 02:39

"B. Enny" <b.enny@b.enny> wrote in message

> fattiglem eller rigmandslem - det lem der sidder i røven på en ged
> er bare sølle

Du er bare misundelig over at du ikke har hverken ged, får eller kamel
ved hånden og hvis du havde ville du ikke have mod til at udføre
sodomi

Hvis nogen skede-udvider med sår til følge så er det
sadist-forbrydelse og bør straffes mildt, både begået mod kæledyr og
børn

Men de fleste ofre keder sig og hvis du var i fængsel, længe og
isoleret, ville du nok gerne at en fangevogter gad røvpule dig, så
fordøm ikke disse (eller andre)fornøjelsessex-surrogater for ægte,
børneproducerende samleje

Er SM perverst? Er bondage. Ulovligt? Ikke idag hvis ikke tvang og
vold.

Fra : B. Enny

Dato : 31-03-06 15:38

Bo Warming wrote:

> [...]
> børneproducerende samleje
>
> Er SM perverst? Er bondage. Ulovligt? Ikke idag hvis ikke tvang og vold.

Jamen, kan du så ikke bare gå ud og kneppe en ged så vi andre kan
slippe for at høre på dit vrøvl?

--

B. Enny

Fra : sdsf

Dato : 30-03-06 09:17

Thorbjørn Ravn Andersen skrev:

> Bo har et Einsteinkompleks. Om det er fordi Einstein var tysker,
> jøde, fysiker, eller mand, har jeg ikke fundet ud af endnu.

Eller bare et simpelt mindreværdskomplex.

Fra : Bo Warming

Dato : 30-03-06 09:53

> Eller bare et simpelt mindreværdskomplex.

Ja, jeg ville ønske jeg havde fået forærende den medie-tække, som
række-tunge-flabede Einstein-med-bare-tær-i-skoene opnåede og som
Glistrup efterligner pr lappet badekåbe

Jeg har aldrig interesseret mig for matematik.
Kemi tabte jeg interessen for, da jeg indså at DNA er opreklameret.

Hvilket mindreværdskomplex skulle plage mig?

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 30-03-06 10:51

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> writes:

> Jeg har aldrig interesseret mig for matematik.

Ah, der har vi forklaringen :)

Bo, tid til at lære noget nyt tror jeg.
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : B. Enny

Dato : 30-03-06 07:38

Svend Poulsen wrote:
> [...]
> fordi, at en mand i Iran er blevet tvunget til at gifte sig med sin ged, da
> han blev opdaget i at stå og kneppe den, altså geden bagfra.

til en side - stomi?

og kneppe en ged /bagfra(....... LOL

--

B. Enny

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 30-03-06 08:38

"B. Enny" <b.enny@b.enny> writes:

> og kneppe en ged /bagfra(....... LOL

10-1 på at du ikke tør gøre det i den anden ende.
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : B. Enny

Dato : 30-03-06 18:58

Thorbjørn Ravn Andersen wrote:

> 10-1 på at du ikke tør gøre det i den anden ende.

har en ged røv i begge ender?

--

B. Enny

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 30-03-06 20:31

"B. Enny" <b.enny@b.enny> writes:

> har en ged røv i begge ender?

Er det nu også et krav?
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Bo Warming

Dato : 30-03-06 09:39

> til en side - stomi?
>
> og kneppe en ged /bagfra(....... LOL

husker jeg galt, at pornofilm-undertekster har talt om at
"mund-kneppe" ?

Nok har jeg lave tanker om muslimer, og nok kan geder bide grene af,
men jeg tror ikke at de behøver sætte kryds på munden af de kameler,
får og geder, der bruges som onani-redskaber

Mænd bruger mænd og har måske kun fantasi til anus, for kvinder
hersker i hjemmet og mænd er henvist til gaden, hvor hierakier afgøres
ved hvem analboller hvem, og det er nok en grund til at
godhedsindustriens bøsseministerie, Sundhedsstyrelse osv er vild med
import af nyt kød fra Mellemøsten, og da Birthe Weiss stod for
udvælgelse af hvilke bosniere der skulle importeres, så lød
ønskesedlen 1. bøsser 2. jøder 3. handicappede

Fra : Tony

Dato : 30-03-06 22:21

> [...]
> skulle importeres, så lød ønskesedlen 1. bøsser 2. jøder 3. handicappede

Bo for faen, jeg er sikker på at hvis du stillede op som ,''stand up
komiker'' så ville du nå meget langt.

Tony

Fra : B. Enny

Dato : 31-03-06 15:31

Tony wrote:

> Bo for faen, jeg er sikker på at hvis du stillede op som ,''stand up
> komiker'' så ville du nå meget langt.
>
> Tony

og tony får hele salen for sig selv!!

--

B. Enny

Fra : Tony

Dato : 31-03-06 18:35

> og tony får hele salen for sig selv!!

Jeg færdes ikke på SCT. HANS.

Tony

Fra : Bo Warming

Dato : 31-03-06 19:17

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> wrote in message

> "B. Enny" <b.enny@b.enny> skrev i en meddelelse

> Jeg færdes ikke på SCT. HANS.

Og hvilken relevans har det? Dette psykiatiske hospital ved Roskilde
er vist især til voldsdømte og narkomaner.

Een eneste gang har jeg sat mine ben på en psykiatrisk afdeling,
nemlig Københavns Kommunehospital i 1988 , da en kvinde der fik
sæddonorhjælp blev tvangsindlagt og jeg halp hende til frigivelse og
besøgte hende inden da en time
Jeg tror at negative afvigelser bliver værre af disse afdelinger, og
at det er derfor de eksisterer, for folk ønsker udstødning af
afvigere.
Og de ønsker at føle sig normale og hævet over såkaldt sindsyge.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 01-04-06 01:06

On Fri, 31 Mar 2006 20:16:37 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Og hvilken relevans har det? Dette psykiatiske hospital ved Roskilde
>er vist især til voldsdømte og narkomaner.
>

>Jeg tror at negative afvigelser bliver værre af disse afdelinger, og
>at det er derfor de eksisterer

se hvis man lige dyrker din sætnings konstruksion her - så skriver du
at sindsyge bliver mere sindsyge af at være indlag på psyk ?

Tjaa det er måske ikke helt ude i hampen ... der ihvertlfælled ingen
tvil om dem der arbejder der er sundheds sekstorens bundfald det er
simpelthend de læger man ikke tør plasere andre steder fordi de er for
dumme inkompetente etc.

de psykiatriske afdelinger kan dog have den fordel at man bruger dem
under en midlertidig indlægelse til at determinere den rigtige
medicinering - hvor vidt man så har succes med det eller ej skal jeg
ikke kunne sige

>, for folk ønsker udstødning af
>afvigere.
>Og de ønsker at føle sig normale og hævet over såkaldt sindsyge.

Det er well relativt jeg er f.eks klinisk sindsyg - det har jeg eller
mine bekendte da ikke nogen problemer med ?

nu ser jeg du har xpostet det her til snak.seksualitet - hvordan
skønner du at dit indlæg står i forholde og rigmligt samenhæng til
samliv & sex ? du påstår jo du aldrig har været off topick så ?

Fra : Bo Warming

Dato : 01-04-06 10:54

> [...]
> skønner du at dit indlæg står i forholde og rigmligt samenhæng til
> samliv & sex ? du påstår jo du aldrig har været off topick så ?

Læs fundatsen.

Jeg ville være netikette uetisk superskiderik hvis jeg ændrede på en
allerede indledt X-post.

Vedr psykiatrisk behanling, der især er piller, tror jeg den klart
gøre mere skade end gavn - kz-lejre gjorde gavn ved at arbejde som
nationen behøvede blev gjort, og kriminelle blev straffet til
lovlydighed, men psykiatriske afdelinger er især om
flertalsdiktaturets fortrængte sadisme og lyst til at føle sig hævet
over et udstødt mindretal.De er aparte - de skal kanøfles.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 01-04-06 15:05

On Sat, 1 Apr 2006 11:53:52 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Læs fundatsen.

ja lad os de lidt på den :
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.snak.seksualitet

du skrev i dk.snak.seksualitet

"Der er på intet punkt risiko for, at jeg skulle blive ramt af
tvangsindlæggelse mere end du.
Familiefædre med eget hus og god uddannelse , som du og jeg, bliver
vist kun udsat for disse overgreb hvertandet årti, i snit.
Skitzofreni som er alt-dominerende årsag til læge-volden, handler om
udstødte singler - og at lidt skitzo-vælgelsindet udstøder mig i dit
killfilter på lige årstal og dropper det på uligeårstal, er ikke
relevant her.

Hvis mudderkasteren Per Vadmand, der i sit job ikke er analfabet,
læste til ende , hvad jeg skrev, så vidste han at mit besøg på nævnte
hospitalsafdeling varede en time og førte til at en tvangsindlagt pige
via min (altid vellykkede) friheds-indsats slap ud af uberettiget
placering på lukket afdeling - der vedr mit besøg ikke var mere lukket
end, at hun frit kunne forlade den, og vi snakkede sammen på en åben
kaffe/besøgs-sal, så måske min sætten mine ben på psykiatriafdeling
snarere bør betegnes som af ½ minuts varighed "

og skal vi så se hvad der står i fundatsen :
1. Gruppenavn:
dk.snak.seksualitet

2. Beskrivelse:
Snak om erotik, sex, samliv og seksualitet

3. Fundats:
Gruppen er ment som et frit forum for snak og diskussioner om
alt, der har relation til erotik, sex, samliv, parforhold og
menneskets seksualitet. Selvoplevede eller historier baseret
på ren fantasi er også velkomne.

Diskussioner omkring politik eller religiøs holdning til sex,
bør ikke foregå i dk.snak.seksualitet. Til dette
kan anbefales følgende grupper: dk.politik og
dk.videnskab.teologi samt dk.livssyn
og grupperne herunder.

Annoncering af enhver art og filattachements er ikke tilladt i
gruppen. Henholdsvis dk.opslag.personlig,
dk.opslag.internet eller markedshierarkiet og
dk.binaer.erotik, det er naturligvis tilladt at
fortælle at man har lagt billeder i de binære grupper, hvis
billederne ellers falder inden for rammerne af gruppen.

Det understreges, at gruppen er et diskussionsforum og derfor
ikke beregnet til annoncer hverken for private eller virksom-
heder.

Man må dog gerne oplyse om hjemmesider i dk.snak.seksualitet
gruppen, som kildeangivelser til underbygning af påstande og
som oplysning om, hvor mere information om et givet emne kan
findes, i forbindelse med en igangværende diskussion.

I øvrigt henvises til DK-OSS' vejledning samt til de alminde-
ligt gældende netiketteregler på usenet.

4. Begrundelse:
Der mangler i høj grad et debat- og snakkeforum i dk.* hierar-
kiet for erotik, sex og seksualitet. Et sted hvor folk kan be-
skæftige sig med disse emner, uden at behøve være bange for at
forulempe andre, eller selv blive forulempe af andre.

I sin tid blev oprettelsen af gruppen inspireret af
no.prat.seksualitet, som nu er flyttet i det norske
hierarki og hedder no.samfunn.seksualitet, gruppen
er desværre ved at gå til i personfnidder og er idag langt fra
dk.snak.seksualitet 's niveau.

kan du på nogen måde se hvordan det du har skrevet står i noget
rigmeligt forhold til den fundats som du gerne ser jeg læser og hvis
hvordan ?

>Jeg ville være netikette uetisk superskiderik hvis jeg ændrede på en
>allerede indledt X-post.

du kan sætte en X-fut så når et indlæg er blevet OT så bliver svar på
et OT indlæg ført vider til relevandt gruppe

>Vedr psykiatrisk behanling, der især er piller, tror jeg den klart
>gøre mere skade end gavn - kz-lejre gjorde gavn ved at arbejde som
>nationen behøvede blev gjort

du mener med overtsående at folkedrab på zigeuner jøder mm - var en
nødvendighed ?

>, og kriminelle blev straffet til
>lovlydighed, men psykiatriske afdelinger er især om
>flertalsdiktaturets fortrængte sadisme og lyst til at føle sig hævet
>over et udstødt mindretal.De er aparte - de skal kanøfles.

så du mener at det er hårder at blive behandlet på en psykiatrisk
afdeling ind at komme i en kz lejer ?

Fra : Bo Warming

Dato : 01-04-06 15:12

> [...]
> nødvendighed ?

> så du mener at det er hårder at blive behandlet på en psykiatrisk

www.usenet.dk siger at man skal tage hensyn til stemningen,
atmosfæren, hvad andre gør

Mange er mere OT end jeg.

KZ var slemt fordi det var krig, men i fredstid var det mere humant
end vore fængsler og lukkede afdelinger, temmelig ofte

Fra : B. Enny

Dato : 01-04-06 15:21

Bo Warming wrote:
> [...]
>
> KZ var slemt fordi det var krig, men i fredstid var det mere humant end
> vore fængsler og lukkede afdelinger, temmelig ofte

så må du klage til din overlæge

--

B. Enny

Fra : Bo Warming

Dato : 01-04-06 15:53

>>> dk.opslag.internet eller markedshierarkiet og

> så må du klage til din overlæge

Da jeg i 1974 var hjemkommet fra ulandene og mistænktes for at have
tropesygdom, kan man sige jeg (i to dage) "havde en overlæge" - som
fejldiagnosticerede og blev sur over sin egen fejl og udskrev mig
øjeblikkeligt.. Dengang havde jeg feber, altså sygdom.

Siden har jeg kun "haft" en praktiserende læge, og da jeg søgte at få
højere førtidspension end den laveste, og henviste til at en
privatpraktiserende psykiatrisk speciallæge i 1993 havde efterkommet
mit ønske om at skrive falskneri om psykose (overlødige ideer,
neologismer, bizar fremtoning), så bad jeg min praktiserende læge,
Finn Arvelind om at kalde mig sindsyg, så jeg kunne tappe sjasen for
noget mere pension.
Men den hæderlige spejderdreng kunne ikke overtales, han er en af de
ialt 7 læger der har desavoueret - eller direkte prostitueret over -
1993 falskneriet, om jeg skulle være galere end folk flest.

Fordi jeg i 1979 overgik hospitalsinseminationen i saglighed,
kønssygdomsforebyggelse, genetisk sygdoms forebyggelse,
anonymitetsbeskyttelse, brugervenlighed mm, og havde ti artikler i
UGeskrift for Læger (især om den privatiserede sæddonorformidling, via
"Sædhjælpsfondet" ), så ser læger mig som en klasseforrædder og er på
vagt over hvilken korrujption jeg nu er ude på at afsløre, og da
lægeløftet handler om at beskytte læge-fagets ære, så er de meget
påpasselige og svære at narre.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 02-04-06 02:38

On Sat, 1 Apr 2006 16:11:59 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>www.usenet.dk siger at man skal tage hensyn til stemningen,
>atmosfæren, hvad andre gør

hvor står det hænde ? - prøv nu at gå ind på
http://www.usenet.dk/ så kan du se der er forskelige emner - der er
feks en der heder Netikette når man trygger på den så bliver linken
til http://www.usenet.dk/netikette/ fordi der står intet på :
http://www.usenet.dk/ forside om at man skal : "man skal tage hensyn
til stemningen, atmosfæren " og at dermed atmosfæren ligger hirakisk
højre ind fundatsen som du henviste til at du fulgte , selv om du ikke
kunne føre et sagligt bevis for at du gjorde det - men du er da
velkommen til at prøve igen

>Mange er mere OT end jeg.

hvem skulle det være - andre ind dem der overser dine xpost og
fejlagtigt kommer til at poste i grupper de ikke har set

>KZ var slemt fordi det var krig, men i fredstid var det mere humant
>end vore fængsler og lukkede afdelinger, temmelig ofte

og kan du nævne et eksempel på en velfungerende KZ lejer der køre her
i fredstid ?

Fra : Bo Warming

Dato : 02-04-06 07:27

> [...]

Og husk at dette er vage vejledende retningslinier og der er ikke
knyttet straf til sådant og netbetjentes emsighed har altid kun gjort
skade

> og kan du nævne et eksempel på en velfungerende KZ lejer der køre
> her
> i fredstid ?

Dachau 1933-39 hvor man startede Arbeit macht frei
strategien havde gennemgående stærke tendenser som danske fængsler
burde lære af,
Når bortset fra nogle få meget farlige politiske fanger, så var
opholdstiden ultra-kort og efter løsladelse var der næsten ingen der
faldt tilbage i samme kriminalitet. Men lærte at værdsætte
arbejdsglæde og samfundsgavn i stedet for papirnusseri og asocial
propaganda, der modarbejdede fællesskabets behov. Jeg mener
naturligvis at udvisning af jøder fra 1935 og især de efter
Krystalnatten indsatte var udtryk for uklogskab og snæversyn (og den
kommende revanche-krigs behov) , men hvis vi udviste muslimer for
danskernes skyld, ville det være lov og overtrædelse ville være
kriminalitet, og man bør se på hver tidsalder udfra dens egne
forudsætninger

Jeg har besøgt denne og andre lejre, og ville selvfølgelig nødig selv
være en dødsdømt massemorder der fik valget mellem at være objekt for
medicinsk forsøg eller blive guillotineret, men overlevede man fx
fryseeksperimentet, så slap man for henrettelse, så jeg havde nok
valgt forsøgsdyr-situationen
Sejrherrerne skriver historien og du får kun ½del af sandhederne at
høre - billedet på din nethinde er nok MEGET fortegnet. Det eneste vi
ved er at vi intet ved, skrev Descartes og Montaigne, belært af
Sokrates og Platon

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 02-04-06 15:20

On Sun, 2 Apr 2006 08:26:56 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Og husk at dette er vage vejledende retningslinier og der er ikke
>knyttet straf til sådant og netbetjentes emsighed har altid kun gjort
>skade

Nu var det dig der skrev læs fundatsen - det troede jeg at du mente
noget med - ja hvad mente du i grunden med det ?

endvider så findes der ikke en dansk udbyder der ikke stiller krav om
at man følger fundatsen for de grupper man skirver i ( angiveligt en
af grunden til at du ikke kan poste igenem en enste dansk udbyder)

>Dachau 1933-39 hvor man startede Arbeit macht frei
>strategien havde gennemgående stærke tendenser som danske fængsler
>burde lære af,

ah-ha ... mu var det jo sådan et sted man placerede afviger efter som
du selv er lidt af en afviger - under andre forhold ville du sikkert
landet i sådan en lejer og det ville du ha det fint med ?

> [...]
>opholdstiden ultra-kort og efter løsladelse var der næsten ingen der
>faldt tilbage i samme kriminalitet. Men lærte at værdsætte

tror du sådan et ophold ville brineg dig tilbage på arbejdes markedet?

>Sejrherrerne skriver historien og du får kun ½del af sandhederne at
>høre

og du har well dokumnetrede eksempler på at det modsatte skulle være
tilfældet - jeg mener ikke en gang tyskerne prøver at benæte noget -
de er lidt moppeste over tæppe bompningen af dressen - men ellers så
tager de da nederlaget i stiv arm

Fra : B. Enny

Dato : 02-04-06 15:43

Bo M Mogensen wrote:

> jeg mener ikke en gang tyskerne ..klip... - men ellers så
> tager de da nederlaget i stiv arm

*ROFL*

--

B. Enny

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 03-04-06 02:42

her er et fan site for Bo Warmin med sound track af nils hausgaard -
for at det skal være meningsfuldt skal du - have højtaler slået til
din computer

http://www.hollymariecombs.dk/Chokmah/warming/Temp/TMP22768/preview.html

enjoy

--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : B. Enny

Dato : 02-04-06 14:17

Bo M Mogensen wrote:

> og kan du nævne et eksempel på en velfungerende KZ lejer der køre her
> i fredstid ?

komme vel an på hvor stor lejen er?

--

B. Enny

Fra : B. Enny

Dato : 01-04-06 15:19

Fra : B. Enny

Dato : 01-04-06 02:20

Bo Warming wrote:

> Een eneste gang har jeg sat mine ben på en psykiatrisk afdeling, nemlig
> Københavns Kommunehospital i 1988

Een gang? Det må bero på en tilfældiged!

--

B. Enny

Fra : Per Vadmand

Dato : 01-04-06 09:07

B. Enny wrote:
> [...]
Hvornår lukker de dig ud igen?

Per V.

--
"Det er ikke noget, vi tror, det er noget, vi ved"

Fra : Bo Warming

Dato : 01-04-06 10:35

Fra : B. Enny

Dato : 01-04-06 13:15

Bo Warming wrote:
> [...]
> Familiefædre med eget hus og god uddannelse , som du og jeg, bliver vist
> kun udsat for disse overgreb hvertandet årti

det er snart 2008.......

[B. Enny funderer med et lykkeligt smil om munden]: gu ve om de har
adgang til nyhedsgrupperne på de psykiatriske hospitaler?

--

B. Enny

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 01-04-06 14:56

On Sat, 1 Apr 2006 11:35:00 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>kaffe/besøgs-sal, så måske min sætten mine ben på psykiatriafdeling
>snarere bør betegnes som af ½ minuts varighed

se waming nu har du lige skrevet at du altid har fulgt relernen for
brug a dansk usnet - nu fejler jeg at se hvad din lille skæbne
beretning her har at gøre i dk.snak.seksualitet - en gruppe om sex &
samliv - måske du ville tage dig tid til at redegøre for dette
forhold?

fut : dk.admin.netikette

Fra : B. Enny

Dato : 01-04-06 13:09

Per Vadmand wrote:

> Hvornår lukker de dig ud igen?
>
> Per V.

*touche*

--

B. Enny

Fra : Ralph

Dato : 30-03-06 15:45

"B. Enny" <b.enny@b.enny> skrev i en meddelelse

Næh, Bo har bare læst EB side 2, der var samme vits igår, det var godtnok
danske bønder og køer, men DET er jo ikke nær så sjovt, som at lave en
islamdrejning på den. Nogen der kan finde en københavnervinkel, jøde-,
neger-, landsbytosse- måske?

--
venligst
Ralph

Fra : Bo Warming

Dato : 30-03-06 16:33

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote in message
> [...]
> at lave en islamdrejning på den. Nogen der kan finde en
> københavnervinkel, jøde-, neger-, landsbytosse- måske?

"Hvis jeg skulle have een avis med til en øde ø, skulle det være
Ekstrabladet" Mogens Glistrup

"Een Poulsgaard opvejer kvalitativt - men ikke kvantitativt - hele
seminaristflokken, som skæmmer Christiansborg med deres
skidtvigtigheder.
Deres position er katastrofesvanger i vor tid, hvor alle udviklinger
har
større dimensioner og foregår lynhurtigere end i nogen anden
tidsalder.
Gold mundhuggeriplapren træder i stedet for sagligt dybtgående,
fordomsfri
statsmandsindsats til forbedring af Trivselsklimaet i Danmark.
Glistrup

"92 procent af landets lovgivning er overflødig - deriblandt
injurielovgivningen.
Selv om Ekstra Bladet dagligt på forsiden udråbte mig til rovmorder,
ville jeg ikke anlægge sag.
Hvis man vil have en sag frem i lyset,
må man henvende sig til pressen,
der både arbejder hurtigere og er bedre egnet til at finde frem til
sandheden end landets domstole, der ofte er befolket af pæne ældre
herrer uden kontakt med nutiden. Glistrup, 1971

Fra : Leif Neland

Dato : 13-04-06 17:26

"B. Enny" <b.enny@b.enny> skrev i en meddelelse

> til en side - stomi?
>
> og kneppe en ged /bagfra(....... LOL

Bagfra. Vel i modsætning til at lægge den på ryggen.

Leif

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-03-06 17:46

Svend Poulsen skrev:

>Ok, Bo er lidt til en side, men grunden til at han skriver det, er måske
>fordi, at en mand i Iran er blevet tvunget til at gifte sig med sin ged, da
>han blev opdaget i at stå og kneppe den, altså geden bagfra.

Nej, BW kan ikke finde på noget af sig selv, men blev inspireret
af side 2-tegneserien i onsdagens Ekstrabladet.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-03-06 21:33

"Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> skrev i en
meddelelse news:cn2o22df2rehv2uu8e87mfr7i0cnrpkj43@dtext.news.tele.dk

> --
> Topposter du svar, dvs. skriver dit svar over det citerede,
> så ryger du på min ignoreringsliste.
> Svar under det du citerer og citer kun det du svarer på - tak.
> http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Siger begrebet "selvhøjtidelig" dig noget?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : B. Enny

Dato : 31-03-06 15:30

ÆV BÆV!!!!!!!!!!!!!

Fra : Jens

Dato : 02-04-06 16:26

Bo Warming wrote:
> [...]
> har det med at sparke
> Især kameler og dromedarer, for ikke alle finder sig i at blive

HA HA

Fra : B. Enny

Dato : 02-04-06 16:59

Jens wrote:

> HA HA

BANDIDOS BANDIDOS

--

B. Enny

Fra : Ulvir

Dato : 02-04-06 17:26

Førstehåndserfaring?

Fra : B. Enny

Dato : 02-04-06 18:22

Ulvir wrote:

> Førstehåndserfaring?

nix - Bo vil hellere pule en ged end at bruge hånden

--

B. Enny