Andet multimedie
bentjuul 3670
animeret gif-lyd
Fra : Ricko.

Dato : 29-03-06 07:40

Vil det kunne lade sig gøre at lave en animeret gif hvor der er indlagt lyd

--
Ricko.
ricko@livsnyter.com

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 29-03-06 08:16

Ricko. wrote:

> Vil det kunne lade sig gøre at lave en animeret gif hvor der er indlagt lyd
> på

Nej.
Du skal nok over i noget Flash, før at det kan lade sig gøre.

--
Mvh. Lars

Fra : Ricko.

Dato : 29-03-06 08:29

"Lars Jørgensen" <no@email.invalid> skrev i en meddelelse

> Nej.
> Du skal nok over i noget Flash, før at det kan lade sig gøre.
>
> --
> Mvh. Lars
puha, det ved jeg slet ikke noget om, men kunne da være sjovt at prøve ,
mange tak.

Fra : TL

Dato : 29-03-06 15:14

"Ricko skrev

Det et til gengæld meget simpelt at lave i Flash. Du kan sikkert finde
tutorials på Google.

TL
--
Billig hjemmeside | Professionelt Design | Lindkold Webdesign
www.lindkold.dk

Fra : Steen

Dato : 29-03-06 23:46

> [...]
>
> TL
> --
> Billig hjemmeside | Professionelt Design | Lindkold Webdesign

Hvis du selv vil komponerer er der gode videotutorials på denne side:
http://www.gotoandlearn.com/
Vælg den tutorial som hedder "flash sound design"

Held og lykke
Steen

--
http://www.gral.dk
links for photoshop entutiaster

Fra : Ricko.

Dato : 30-03-06 04:59

"Steen" <s@mile.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://www.gotoandlearn.com/
> Vælg den tutorial som hedder "flash sound design"

Tak det vil jeg kikke på