Det sidste paniske skrig på vej ud af døre~
Fra : Carsten Overgaard

Dato : 29-03-06 07:01

Gucci-damen har bedt håndtaske-damen (Har hun virkelig en pacificerende
brosten i den?) om at nedtone sin fremtoning i det offentlige rum, så der
bliver plads til at lufte de socialdemokratiske tanker (hvis der var nogle).

Men har man ikke selv et ansvar for at bringe sine tanker frem i medierne?

Henvender de to partier sig overhovedet til den samme målgruppe?

Jeg har altid opfattet den radikale vælgergruppe som en blanding af husmænd
som der bliver færre af og lærde, som har et omend meget teoretisk
verdensbillede på grund af langtidskadevirkningerne af den hashrus, de
befandt sig i under deres uddannelse for år tilbage.

Sosserne målgruppe er blanding den arbejderklassen, hvoraf enkelte stadig
kan kalde sig dette plus de passive, som har arbejdet sig op og ud i
parcelhuset, hvor de drikker rødvin og sidder livløs med tungen ud af munden
foran fjernsynet indtil fluerne kommmer frem. Selvfølgelig suppleret med de
ældre, som stemmer ud fra tradition.

De sidste har Dansk Folkeparti åreladet sosserne for og det er selvfølgelig
så et problem, hvis rødvinsrusen ikke fortager sig og de andre vælgere
bliver hængende i sofaen.

Det problem løser håndtaske-damen ikke for Gucci-damen ved at tige stille.
Det problem må Gucci-damen selv løse og da det lader som om at hun ikke har
fattet det, så må socialdemokratiet finde en ny leder, som kan tage fat om
problemet.

Junior-Frank laver noget andet og måske skal man benytte lejligheden til at
finde en arbejder ligesom i de gode gamle dage, hvor man hentede Anker ind
fra højre?

Carsten Overgaard
http://www.center-validering.dk/aboutdenmark.htm

Fra : Lars J. Helbo

Dato : 29-03-06 07:10

On Wed, 29 Mar 2006 08:01:12 +0200, "Carsten Overgaard"
<info@carstenovergaard.dk> wrote:

>Junior-Frank laver noget andet og måske skal man benytte lejligheden til at
>finde en arbejder ligesom i de gode gamle dage, hvor man hentede Anker ind
>fra højre?

Ja, en rigtig arbeier. Lad os nu se, hvor kan vi monstro finde sådan
en? Der er jo ikke så mange tilbage; men måske:

http://www.arbejdermuseet.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 29-03-06 07:25

> [...]

> bliver plads til at lufte de socialdemokratiske tanker (hvis der var nogle).

Næppe den smarteste måde at få opmærksomhed på ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk