ATX 24 pins stik på Asus A8N32-SLI
Fra : Mic

Dato : 28-03-06 19:10

Hello NG.
En kammi er ved at bestille et A8N32-SLI undkort. Han har en strømforsyning
med 20 pins ATX stik. Kan den bruges selvom det nye bundkort har 24 pins ATX
strømstik? Hvordan skal det 20 pins stik så evt. monteres?
mvh M.

Fra : Tim

Dato : 28-03-06 19:38

> [...]
> ATX
> strømstik? Hvordan skal det 20 pins stik så evt. monteres?

Det sættes bare direkte i 24 bens stikket, ikke et krav med de sidste 4 ben.
Evt kan der købes en converter 20->24 ben men ikke nødvendigt.

Mvh
TiM

Fra : StoneWare

Dato : 28-03-06 22:00

"Tim" <timhesthaven@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det sættes bare direkte i 24 bens stikket, ikke et krav med de sidste 4
> ben.
> Evt kan der købes en converter 20->24 ben men ikke nødvendigt.

Jeg tror ikke du får det setup til at køre......hvis ikke den psu har 24
bens stik, så har den heller ikke det lille 4 bens ekstra strøm stik som
SKAL bruges på dette bundkort............ASUS siger iøvrigt at garantien
ryger hvis du forsøger med et 20 bens i 24 bens stik ,/ ELLER hvis du bruger
konverter !!!!!