Hjemmeside om kystfiskeri
Fra : Ukendt

Dato : 28-03-06 16:02

Jeg overvejer at lave en hjemmeside om kystfiskeri . Begynderguider, tips
til fiskepladser osv. Jeg kunne godt bruge lidt hjælp i fom af fotos osv. Er
der nogen der ligger inde med noget de kunne tænke sig at offentliggøre?

--
Med venlig Hilsen - Kim Frederiksen
www.piratgruppen.org - Netværk for elektroniske fælleder

Fra : CasperR

Dato : 28-03-06 19:17

> [...]
> til fiskepladser osv. Jeg kunne godt bruge lidt hjælp i fom af fotos osv.
> Er der nogen der ligger inde med noget de kunne tænke sig at

Kik ind på fotokritik.dk der kan du helt sikkert finde nogle gode nogle.
--

/CasperR
/89' RST

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 28-03-06 19:30

"CasperR" <no@thnx.com> skrev i en meddelelse

> Kik ind på fotokritik.dk der kan du helt sikkert finde nogle gode nogle.
> --
>

> /CasperR
> /89' RST

Du skal dog lige huske på, at der er ophavsret på billeder, så husk at
spørge fotograferne om du må bruge materialet.

MVH
Thomas