dumme abu laban igen
Fra : manden

Dato : 28-03-06 11:31

Ja her er noget som den moderate ABU LABAN
har ytret til den franske journalist

et citat :
»Jeg ligger inde med blandt andet en videosekvens, hvor Abu Laban siger,
at »dén, som laver selvmordsangreb mod den zionistiske fjende i Israel, er
min bror«. Det lyder ikke særligt moderat i mine ører,« siger Mohamed
Sifaoui til B.T.

her er hele historien

http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=430502/

Jeg ved godt at jeg er racist når jeg sætter sådanne ting ind her, men pyt
med det

Fra : Martin

Dato : 28-03-06 11:43

manden skrev:

> [...]
>
> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=430502/
>
> Jeg ved godt at jeg er racist når jeg sætter sådanne ting ind her, men pyt

I så fald er vi alle racister i dette forum. At linke er ingen
forbrydelse. Havde du istedet sagt og ment: "Muslimer (eller kristne
eller....) skal dø fordi de lugter", så er du racist, tror jeg nok.

Har I fundet en lejlighed?

Mvh
Martin

Fra : manden

Dato : 28-03-06 11:50

"Martin" <Nexus1@lab.org> skrev i en meddelelse

manden skrev:

> [...]

forbrydelse. Havde du istedet sagt og ment: "Muslimer (eller kristne
eller....) skal dø fordi de lugter", så er du racist, tror jeg nok.

Nej jeg har desværre ikke de rigtige forbindelser
til at få en lejlighed i københavn
Men når jeg vil skrives op siger de bare koldt til mig, ja der er 20-30 års
vente tid du er jo ikke indvandre eller flygtning,
så nej jeg er kun dansker og kan ikke komme i betragtning desværre
Jeg ville gerne ind og tage mig af min gamle syge mor,og min meget syge
lillebror,som nu er kommet på plejehjem

Fra : GB

Dato : 28-03-06 12:46

"Martin" <Nexus1@lab.org> wrote in

> I så fald er vi alle racister i dette forum. At linke er ingen
> forbrydelse. Havde du istedet sagt og ment: "Muslimer (eller kristne
> eller....) skal dø fordi de lugter", så er du racist, tror jeg nok.

Du tror forkert. Hvis han havde sagt "Arabere (eller...) skal dø
fordi...), havde han været racist. Islam er en ideologi, ikke en race.

Fra : Michael Laudahn

Dato : 28-03-06 11:51

manden schrieb:

> [...]
> at »dén, som laver selvmordsangreb mod den zionistiske fjende i Israel, er
> min bror«. Det lyder ikke særligt moderat i mine ører,« siger Mohamed

Jeg forstår fortsat ikke, hvad sådan en ekistens kan tillade sig.
Tænk det var en dansker, ligeyldiggt af vilken anledning. Ville
myndighederne så ikke finde umiddelbart en løsning for at lave ham
'uskadelig' - og selvfølgelig på en 'retsstatslig' måde?

Vores system er simpelten korrupt og pervers. Og så undrer de sig over
at folk ikke gider mere.

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

WICHTIG / IMPORTANT: islam-info:

http://historyofjihad.org/ - http://apostatesofislam.com/

Fra : Martin

Dato : 28-03-06 12:28

manden skrev:

> [...]
> så nej jeg er kun dansker og kan ikke komme i betragtning desværre
> Jeg ville gerne ind og tage mig af min gamle syge mor,og min meget syge

Ja, det kan sgu tage pippet fra den skrappeste. Det er penge under
bordet, ellers får du nok ikke noget uden kanalerne i orden.

God jagt
Mvh
Martin

Fra : Jim

Dato : 28-03-06 14:30

"manden" <bangkok@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at »dén, som laver selvmordsangreb mod den zionistiske fjende i Israel, er
> min bror«. Det lyder ikke særligt moderat i mine ører,« siger Mohamed

Vi kunne også høre Labans nedladende kommentar om danskerne ved politigården
i Kbh. i går.
Vi danskere burde hæve vores IQ, sagde han med henvisning til vores tolkning
af hans udtalelser om en martyraktion.
Og det siger manden, der endnu ikke har tillært sig det danske sprog.
Han mener desuden, at danskerne har hjernevasket ham til at anvende floskler
og talemåder.
Jeg tvivler på, at danskerne i almindelighed går rundt og fortæller
hinanden, at vi vil vende op og ned på alting med en martyraktion.
Han sammenligner sin udtalelse med vores udtryk om at fyre medarbejdere fra
en arbejdsplads.
Han siger, at vi jo ikke skyder dem af.
Mon ikke det er Labans IQ der enten er under 70, eller også tror han bare,
at danskerne er dumme.
Nå ja, de radikale har været det længe, men ellers i almindelighed.

J.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 28-03-06 18:52

On Tue, 28 Mar 2006 15:29:41 +0200, Jim wrote:

> Mon ikke det er Labans IQ der enten er under 70, eller også tror han bare,
> at danskerne er dumme.

Nope, han bruger 37 i sko og hans IQ er mindre.

/|\
/\
Bruno

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 28-03-06 14:54

"manden" <bangkok@mailme.dk> wrote in message
> Ja her er noget som den moderate ABU LABAN
> har ytret til den franske journalist

Det er da rart at vide vi får noget extra Velfærd til gengæld for
Topskatten!

Fra : Martin

Dato : 28-03-06 21:38

GB skrev:

> "Martin" <Nexus1@lab.org> wrote in

> Du tror forkert. Hvis han havde sagt "Arabere (eller...) skal dø
> fordi...), havde han været racist. Islam er en ideologi, ikke en race.

Er det ikke racistiskt (svært at udtale at lægge en religion for
had fordi dens tilhængere lugter? Jeg tillægger jo netop de
menneskelige tilhængere en lugt i kraft af deres religion?

Mvh
Martin

Fra : GB

Dato : 28-03-06 21:43

"Martin" <Nexus1@lab.org> wrote in news:1143578253.006767.282400
@t31g2000cwb.googlegroups.com:

> Er det ikke racistiskt (svært at udtale at lægge en religion for
> had fordi dens tilhængere lugter? Jeg tillægger jo netop de
> menneskelige tilhængere en lugt i kraft af deres religion?

Nej - ikke mere, end det er at sige, at socialdemokrater eller scientologer
lugter. Hverken scientologi, socialdemokratisme eller islamisme er racer.
Og der findes desuden scientologer, socialdemokrater og islamere af alle
nationaliteter og i alle farver (ok, der er ikke så mange violette eller
grønne, men du ved hvad jeg mener) og nationaliteter.

Desuden er islam mere en politisk ideologi end en religion.

Fra : Martin

Dato : 28-03-06 21:51

GB skrev:

> [...]
> nationaliteter og i alle farver (ok, der er ikke så mange violette eller
> grønne, men du ved hvad jeg mener) og nationaliteter.

Det lyder juridisk logisk. Købt!

> Desuden er islam mere en politisk ideologi end en religion.

Ja det kan vi jo så ikke skændes om, suk................. Og måske
alligevel. Islam er en religion som enhver anden prædikerende
religion. Islam taler ikke om vold i højere grad end det gamle
testamente. Det er kun en lille fraktion af salafister og lign der får
islam til at fremstå som en uspiselig gift for ethvert rettænkende
menneske. Islam er blevet voldtaget af terror-imamer men det sande
islam er fredens ideologi, der ligesom Atatürk ikke ønsker politisk
gevinst.

Mvh
Martin