Problemer med uret i samsung E330
Fra : heidi

Dato : 28-03-06 11:08

Hej

Når jeg stiller mit ur i min samsung, så går der ca en uges tid, så
går det 3-5 min. for hurtigt. er der andre der har det problem og er
der nogen der ved hvad jeg kan gøre ved det?

MVH Heidi

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 28-03-06 14:12

"heidi" <hhelding@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>går det 3-5 min. for hurtigt. er der andre der har det problem og er
>der nogen der ved hvad jeg kan gøre ved det?

Der er ikke meget su selv kan gøre ved det. Uret er, så vidt jeg husker,
drevet af det krystal der sidder ved strømforsyningskredsen. Sandsynligvis
arbejder dette krystal ikke ved den helt rigtige frekvens. På dansk: Det er
en stump der skal udskiftes i telefonen.

mvh.
Kim Frederiksen, Samsung Servicecenter

Fra : Lasse

Dato : 28-03-06 15:26

Kim Frederiksen wrote:
> [...]
> Sandsynligvis arbejder dette krystal ikke ved den helt rigtige
> frekvens. På dansk: Det er en stump der skal udskiftes i telefonen.

Nu vi er ved Samsung E330, er det ikke mulig at slå kamera kanppen på siden
fra. Det er ret iriterende at den tager billeder i lommen.

Lasse

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-06 15:58

"Lasse" <CCCP@CCCP.CCCP> skrev i en meddelelse

> Nu vi er ved Samsung E330, er det ikke mulig at slå kamera kanppen på
> siden fra. Det er ret iriterende at den tager billeder i lommen.

Jeg mener det ikke, men jeg undersøger det lige i morgen.

Fra : Lasse

Dato : 28-03-06 18:13

Kim Frederiksen wrote:

> Jeg mener det ikke, men jeg undersøger det lige i morgen.
>
> Mvh.
> Kim Frederiksen, Samsung Servicecenter

Det ville være fint, hvis man kan slå kamera funktionen helt fra er det også
fint..

Lasse

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 29-03-06 07:37

"Lasse" <CCCP@CCCP.CCCP> skrev i en meddelelse

> Det ville være fint, hvis man kan slå kamera funktionen helt fra er det
> også fint..

Man kan ikke slå kamerafunktionen fra, ej heller kan man tastelåse
sideknapperne.

Fra : heidi

Dato : 29-03-06 10:35

Det er da vildt irriterende, men det er der jo ikke noget at gøre ved.
Ved du om det er noget samsung vil gære noget ved eftersom den ikke er
mere end 1. år.

MVH Heidi

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 29-03-06 11:34

Det er da vildt irriterende, men det er der jo ikke noget at gøre ved.
Ved du om det er noget samsung vil gære noget ved eftersom den ikke er
mere end 1. år.

Ja, du afleverer den bare i den butik hvor du har købt den og fortæller dem
hvad der er galt. Så havner efter al sandsynlighed på mit bord før eller
siden