Linksys WRT54G firmware
Fra : Mike Johnson

Dato : 28-03-06 10:44

Hej

Jeg bruger i øjeblikket formware 2.02.7, men når jeg er inde på
Linksys.dk henvises til firmware 1.00.6.

Er der nogen som kan forklare hvorfor jeg sidder med en firmware som
har et højere nummer ? Jeg kan mindes at jeg opgraderede firmwaren
efter at Linksys blev opkøbt af Cisco og jeg kan i firmwaren også se
henvisning til Cisco.

På forhånd tak

MJ

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 28-03-06 11:38

Mike Johnson <powerviper4@hotmail.com> crashed Echelon writing

> Jeg bruger i øjeblikket formware 2.02.7, men når jeg er inde på
> Linksys.dk henvises til firmware 1.00.6.
>
> Er der nogen som kan forklare hvorfor jeg sidder med en firmware som
> har et højere nummer ?

Kommer vidst an på hvilken version af routeren du kører med (der findes 8)

Fx. hedder firmware til WRT54G v2.2 4.20.7. Så find din hardware version og
kig igen.

--
Bjarke Andersen