Orza
Fra : Ukendt

Dato : 28-03-06 10:46

Nok ikke til at komme udenom...

http://www.orza.dk/

Fra : ShutEye

Dato : 28-03-06 11:10

> Nok ikke til at komme udenom...
>
> http://www.orza.dk/

Tror det når jeg ser det ...

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 28-03-06 11:39

<..> crashed Echelon writing
news:442905e9$0$125$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Nok ikke til at komme udenom...
>
> http://www.orza.dk/

Tja fremtiden var Dixas lille boks der kunne det hele.

Orza var supersejt, da vi får 3-4 år siden blev introduceret for det og det
havde jo et stort fransk teleselskab bag sig. Jeg har endnu ikke set eller
hørt om en Orza installation.

--
Bjarke Andersen

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 28-03-06 11:43

<..> crashed Echelon writing

> Nok ikke til at komme udenom...
>
> http://www.orza.dk/

BTW sjovt. "Ingen kabler - Kun lidt strøm"

Installation -> udpakning og opsætning:

"Når du modtager din SuperOrza® er følgende til stede:

SuperOrza® boks
WiMax Antenne
MCX Forbindelseskabel til antenne, 0,4m
Lysnet kabel, 1.5m
Ethernet kabel, 1,5m
2 stk. Telefonkabler, 1,5m"

"Monter antennekablet (vigtigt!)"

"Forbind dine telefon apparater til stikkene LINE1 og LINE2"

"Forbind nu computeren til et af stikkene LAN1-LAN4 via det medfølgende
Ethernet kabel."

Der var da en masse kabler. Og billederne viser udstyr hvor man kan se
printet. Tror der er et par husmødre som aldeles ikke gider printplader som
billeder på væggen.

--
Bjarke Andersen

Fra : Peter T.

Dato : 28-03-06 16:59

udviste en rettidig omhu og skrev:

> Nok ikke til at komme udenom...

Nej, Basse er jo en proper herre, der fylder godt i døråbningen. :)

--
Mvh. Peter T.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 28-03-06 17:04

Peter T. skrev:

> Nej, Basse er jo en proper herre, der fylder godt i døråbningen. :)

.... og i sponsorernes mapper med fejlslagne investeringer.

--
Bertel

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-03-06 17:25

<..> skrev:

>Nok ikke til at komme udenom...

Men det varer jo noget før de kan levere.

Vi har kun den 29. 02.1427 i dag og de skriver »Vi starter nu
levering af de første SuperOrza bokse i slutningen af marts måned
2006.«.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 28-03-06 17:46

?

> og de skriver »Vi starter nu levering af de første SuperOrza
> bokse i slutningen af marts måned 2006.«.

Flere steder på hjemmesiden står der at oplysninger kommer
senere. Ét sted står der at de først kommer i begyndelsen af
februar 2006.

--
Bertel

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-03-06 18:00

Bertel Lund Hansen skrev:

>?

Kender du ikke den islamiske kalender?
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Peter T.

Dato : 28-03-06 19:04

Knud Gert Ellentoft udviste en rettidig omhu og skrev:

> Kender du ikke den islamiske kalender?

Det var det første jeg tænkte på, men de er vist stadig i 1380erne. Og om
små 100 år opdager de Amerika. :)

--
Mvh. Peter T.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-03-06 20:02

Peter T. skrev:

>Det var det første jeg tænkte på, men de er vist stadig i 1380erne. Og om
>små 100 år opdager de Amerika. :)

Nej da,

http://islam.dk/content.asp?art_id=13

http://www.oriold.unizh.ch/static/hegira.html
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Martin Kiefer

Dato : 28-03-06 20:25

> Nej da,
>
> http://islam.dk/content.asp?art_id=13

Så 65 dag, med ldit god vilje er det også små 100 år.
> http://www.oriold.unizh.ch/static/hegira.html

Surrealistisk: "This page has been modified last on July 8th 1996 "

Martin Kiefer
www.kiefer.dk/m/

Fra : Peter T.

Dato : 28-03-06 21:54

Knud Gert Ellentoft udviste en rettidig omhu og skrev:

> http://islam.dk/content.asp?art_id=13

Jowjow.

--
Mvh. Peter T.

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 04-04-06 11:45

<..> wrote in message news:442905e9$0$125$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Nok ikke til at komme udenom...
>
> http://www.orza.dk/

Ja fuske kan de godt nok, se siden http://www.orza.dk/om_orza.php

Hvor de hævder at være principal member af wififorum.. ærgeligt de linker
til en side der fint viser at de overhovedet intet har med den forening at
gøre..

Basser skal være med syltetøj ikke wimax..