Mangler kattesitter i Odense S
Fra : Noon

Dato : 28-03-06 09:14

Hej allesammen!

Vi står i den situation, at vi mangler en kattesitter til vores to
misser i sommerferien.
Jeg er generelt afvisende overfor pensioner, da jeg ikke synes, misserne
skal udsættes for at blive flyttet rundt. Så derfor synes jeg heller
ikke, de skal transporteres over til de nærmeste familiemedlemmer.
Det optimale ville jo være, hvis de kunne få lov til at blive hjemme!
Men vi kender dog ingen, der kan komme og hjælpe os lige i den periode,
der er aktuel.

Jeg mener at have læst om et firma, der tog ud og passede katte? Men jeg
kan ikke finde det nogen steder nu?!

Er der nogen, der kan hjælpe os? Så vi kan komme på sommerferie med god
samvittighed!

På forhånd tak for hjælpen!

-Noon

Fra : goofy

Dato : 28-03-06 10:08

Hejsa

> [...]
> katte? Men jeg
> kan ikke finde det nogen steder nu?!
>
> Er der nogen, der kan hjælpe os? Så vi kan komme på

Her http://www.petcab.dk/

Med venlig hilsen

Steen

Fra : fam. Ager

Dato : 28-03-06 10:17

"goofy" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa

> Her http://www.petcab.dk/
>
> Med venlig hilsen
>
> Steen
>-----------

hmm.. synes det er en glimrende ide petcab har fået sig der, der må
unægtelig være et behov for sådan et foretagende.. hvis de så også lever op
til forventningerne om seriøst engagement, så er det genialt!.
mvh. marie

Fra : HSLK

Dato : 29-03-06 06:30

Godmorgen

> [...]
> unægtelig være et behov for sådan et foretagende.. hvis de så også lever
> op til forventningerne om seriøst engagement, så er det genialt!.

Jeg har hyret Pedcab til at passe mine katte mens vi er på ferie de virker
meget professionele men jeg skal da fortælle når vi komme hjem fra ferie
hvordan det gik

De er efter min mening ikke dyre jeg har 9 katte det koster mig 195 kr i
døgnet.

knus Henriette.

Fra : tine bredahl

Dato : 28-03-06 10:24

Hvis I finder et firma eller ligende, vil jeg gerne hører om det.... jeg
bor i Odense sv, og kunne muligvis få brug for det også.

mvh to misser.

tine bredahl
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Eliasen

Dato : 28-03-06 12:32

"tine bredahl" <tineblarsenKATTE@BAKKEnypost.dk> wrote in message
> Hvis I finder et firma eller ligende, vil jeg gerne hører om det.... jeg
> bor i Odense sv, og kunne muligvis få brug for det også.

Og hvis ikke I skal på ferie på samme tid kunne I måske hjælpe hinanden! :)

--
Eliasen

Fra : Kate

Dato : 28-03-06 15:15

"Eliasen" <kyskoen@stofanet.dk> wrote in

> "tine bredahl" <tineblarsenKATTE@BAKKEnypost.dk> wrote in message
>>

> Og hvis ikke I skal på ferie på samme tid kunne I måske hjælpe
> hinanden! :)

Jeg tænkte lige præcis det samme
Så ville man vel være ret sikker på at skattebasserne fik en god
behandling

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.dk
Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Noon

Dato : 28-03-06 16:13

> Og hvis ikke I skal på ferie på samme tid kunne I måske hjælpe hinanden! :)

Ja, det ville da være perfekt, hvis vi kunne blive hinandens
kattesittere!

Og tak for linket - det bliver dog bare en ret dyr fornøjelse, når man
betaler pr. kørt km, når de forskellige firmaer ligger på Sjælland.

Måske man selv skulle overveje at opstarte sådan et lille firma på Fyn!

-Noon

Fra : tine bredahl

Dato : 29-03-06 07:48

Hvornår skal i bruge kattesitter???? og mener I bare morgen/aften til
mad/nusse???

:)

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 29-03-06 16:01

Du kan da prøve den her:¨

http://www.sitecenter.dk/dyreambulancen/hjlpindsituation/

Der står de kører ud og passer i eget hjem, og de har firma i Odense :)

--
Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

Fra : Noon

Dato : 30-03-06 07:58

> Heidi, Miver og Mulles mo... skrev:
> Du kan da prøve den her:¨
>
> http://www.sitecenter.dk/dyreambulancen/hjlpindsituation/
>
> Der står de kører ud og passer i eget hjem, og de har firma i Odense :)

Hej!
Det var lige nøjagtigt det firma, jeg mente!!
Tak for det!

Og sådan som situationen ser ud lige nu, så har vi fundet en venlig sjæl
til at komme og kigge til vores misser! Så vi håber, aftalen holder.
Ellers må jeg jo skrive herinde igen!

Tak for hjælpen allesammen!

-Noon